miercuri, 9 ianuarie 2008

Psoriasis combinat cu artrita

Buna seara,
Imi cer scuze pentru indrazneala de a va deranja.
Numele
meu este Mihaela si am psoriazis pe pielea capului de aproximativ 7
ani. De curand a inceput sa apara si pe corp, dar foarte putin. Tot de
curand am cumparat si ceaiul deniplant, despre care am aflat de pe
internet. Insa, nu am terminat inca prima cutie si m-ar interesa daca
are acelasi efect si pentru pielea capului? De asemenea am si o
artrita care mi s-a spus ca merge in paralel cu psoriazisul. Si in
acest caz e indicat ceaiul sau exista alte tratamente?
Atunci cand o sa aveti timp v-as ruga sa-mi raspundeti!
Va multumesc!!!


Buna seara

Nici o problema, nu m-ai deranjat
Da, ceaiul Deniplant este bun si pentru leziunile de pe pielea capului
Daca pe corp au inceput sa se vada evolutia pozitiva, va merge si pe cap.
Sigur va ajuta si la artrita . Am mai intalnit asemenea cazuri si a ajutat si acolo . Acelasi ceai s-a folosit.

Daca mai sunt intrebari le puteti pune si pe forum si va pot raspunde si alti pacienti din experienta lor


cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic