marți, 8 ianuarie 2008

DERMATITA SEBOREICA

Stimate domnule Giurgiu,
 Ma numesc A. O., sunt din Brasov si am 37 ani. Am citit cu interes
 despre acest remediu natural al psoriazisului si am inteles ca acest
 ceai  este bun si in cazul dermatitei seboreice. Acest lucru ma bucura,
 deoarece  de aproximativ 10 ani am fost diagnosticata cu Dermatita seboreica, am
 trecut prin mainile mai multor medici dermatologi; tratamentul a fost
 cam acelasi, cu unele mici diferente (Elocom, Locoid, etc, sampon Nizoral
 sau  Selsun...). La mine dermatita isi face simtita prezenta in special pe
 pielea  capului, dupa ureche, uneori la sprancene, iar de ceva timp imi apare si
 la santul de la baza nasului. Tot acum vreo 10 ani i-a aparut si sotului
 meu dermatita seboreica, diferenta este ca la mine cojitele ce se formeaza
 pe pielea capului sunt mai mari, la el mai marunta (am inteles ca exista
 dermatita seboreica grasa sau uscata si de aceea difera ca aspect). La
 el apar tot pe cap, dupa ureche, dar lui ii mai apar uneori pe antebrat. El
 a facut si o analiza speciala si a aflat ca nu este psoriazis.

 Prin urmare, daca ceaiul dvs. a ajutat atata lume, as dori sa incercam
 si noi. Am vazut ca pretul este 150 lei, dar nu stiu pentru cate zile
 ajunge,  de aceea v-as ruga sa-mi dati cateva detalii in acest sens.. In ceea ce
 priveste instructiunile de utilizare banuiesc ca se trimit odata cu
 ceaiul.

 O alta intrebare ar fi daca se poate sa trimiteti ceaiul cu posta sau
 trebuie sa vina cineva sa-l ia direct de la Bucuresti.

 Astept cu mult interes raspunsul dvs. si va multumesc anticipat!
 Cu stima,

 A. O.

 Mobil: +40 72.........

Buna seara
 cutia cu ceai deniplant contine 30 de pliculete, deci pentru 30 de zile
pentru a intra in posesia ceaiului citi aici
 http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

 Daca mai sunt nelamuriri reveniti cu intrebarile.
 giurgiu





Buna ziua,
 Va multumesc pt informatii, azi am trimis cu mandat 150 lei pe adresa
 indicata de dvs.

 A. O.

Buna ziua

Daca ati trimis mandat postal, va dura doua trei zile pana ajung la noi

Oricum, cand sosesc, a doua zi pleca coletul de la noi.

cu stima
giurgiu


 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic