miercuri, 23 ianuarie 2008

lichen plan

  Stimate Domn/Doamna Giurgiu Gheorghe,
 
  Ati primit un email din pagina de contact a magazinului  Giurgiu aflat in magazine-online.ro
 
  Contact magazin Giurgiu
  Contact magazin Giurgiu Nume:   leti Email:  leti....@yahoo.com
Mesaj:
 Buna ziua! As dori, daca se poate, sa-mi spuneti daca exista vreun
 tratament eficient pt. lichen plan.
  Va multumesc
Buna ziua
Am primit mesajul dumneavoastra si va informam ca nu am avut pana acum un asa caz.
Totusi, din informatiile pe care le detinem, s-ar putea sa ajute si in acesta afectiune ceaiul Deniplant
Puteti incerca o luna si daca nu suntei multumita primiti banii inapoi.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


 
  -

Un comentariu:

Laura B spunea...

Buna seara! Am suferit de aceasta boala in 1998 (lichen plan zoniform bucal, palmar si pe anumite parti ale corpului) si am avut recidive dese si agresive pana in 2004. M-am tratat cu ENDOTOXINA BCG 1/1000. Nu o gasiti decat la SPITALUL MILITAR din Bucuresti. Acest vaccin este o descoperire a d-lui dr. Stefan. Dansul a iesit la pensie, in schimb a ramas asistentul dansului, dl. Cristi (nu-i stiu numele de familie). Nu mai am nr. dansului de telefon, dar il veti gasi la SECTIA DERMATOLOGIE. Vaccinul se face subcutanat (daca are cine sa va invete, il puteti face chiar dv., folosind seringi de insulina), 1 data la 3 zile. Se incepe cu o doza de 0,1 ml (prima oara), 0,2 ml (a doua oara), apoi 0,3 ml (a treia oara) si continuati cu aceasta doza timp de minim 6 luni (da!...). In paralel am urmat si un tratament homeopat, dar cred ca acest vaccin m-a ajutat cel mai mult. Sanatate!

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic