joi, 24 ianuarie 2008

Deniplant pentru Psoriazis in SPANIA

Buna seara

 Cred ca este o neintelegere.
 plantelelpentru o luna costa 150 lei (RON) iar daca trimitem in alta tara
 taxele de transport sunt 30 euro.

 Acelasi lucru este scris si pe site

 http://www.deniplant.ro/oferta.htm

 Pentru a trimite in romania nu se percep taxe si eu asa am crezut, cum ati
spus ca va pleca cineva de aici sa vi le aduca.

 Acum ca ati trimis banii ramane asa si data viitoare imi veti trimite si
 diferenta.

 Cu stima
 giurgiu


imi pare rau.am crezut ca voi plati la ridicarea pachetului.nu va faceti
 griji.miine voi trimite diferenta.profit de aceasta ocazie sa va spun ca
 am cheltuit mii de euro fara nici un rezultat.asa ca 30 de euro nu
 inseamna nimic,daca ma gandesc prin ce am trecut pana acum.ne agatzam de
 orice sperantza,desi stim ca unii sant ticalosi(ma refer la cei ce deja au
 profitat de noi)va spun sincer ca ceea ce m-a facut sa cred in dv.este
 faptul ca ati spus ca intr-o luna trebuie sa se vada ceva,dar am si
 intalnit persoana care s-a vindecat cu ceaiuri(nu de deniplant)dar cu un
 regim foarte sever.va promit ca daca se vindeca sotia mea,va voi face
 publicitate peste tot unde pot.
  cu mult respect: ovidiu h.

 ovidiu h.
   t.-t
  spania
  codigo 43500
 
Buna ziua
Nu este nici o problema. Cum am spus veti trimite diferenta data viitoare
La ridicarea coletului nu mai platiti nimic
Va voi spune exact cand a plecat

Giurgiu




Buna ziua

Cum am promis astazi am expediat plantele pentru doua luni de zile (60 de
pliculete)

Veti primi un plic recomandat format A4 antisoc in care veti gasi plantele
Asadar nu veti primi un colet ci un plic recomandat .
Va atasez chitanta cu care am facut expedierea

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic