duminică, 20 ianuarie 2008

Am mai folosit Deniplant, l-am intrerupt si acum doresc din nou

 Buna ziua,ma numesc T. D.,locuiesc in Bucuresti,str.Stefan..........,am urmat mai de mult
 tratamentul cu ceaiul d-voastra(la recomandarea unui prieten
 comun-STANESCU  LUCIAN-pe vremae cind erati la CM sect.4 ofiter activ,in prezent eu fiind
 pensionar MApN) dar atunci nu aveam fondurile necesare
 pt.continuareatratamentului am renuntat de buna voie dupa discutia cu
 d-voastra.Cunosc efectele ceaiului si ce trebuie sa fac ca sa nu  prelungesc
 perioada de vindecare(nu aplic nici un trarament cu alte medicamente)
 DORESC  CU ACEASTA OCAZIE SA COMAND CEAIUL D-VOASTR,SA-L PRIMESC PRIN POSTA,ACHIT  CONTRAVALOAREA LA ADRESA DIN VOLUNTARI PRIN MANDAT POSTA.

 Va multumesc anticipat pentru intelegere si va rog sa primiti urarile mele
 de sanatate atit pentru d-voastra cit si pentru familie si colaboratori,cu
 stima si respect T. D.
 
buna ziua,
Sgur, puteti sa trimiteti banii si in momentul primirii lor, expediem plantele cu modalitatea de preparare si administrare

Cu stima
Gheorghe Giurgiu


giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: imi pare rau insa nu am fost langa computer
t d: (music) It's okay now, I'm here!
giurgiu gheorghe: buna ziua
td: buna ziua
td: am facut o cerere pt.ceai ,eu am mai folosit ceaiul,am trimis e-mail cu detalii pe g.mail,sunt fost coleg cu Stanescu Lucian
giurgiu gheorghe: Da, am primit mesajul si v-am raspuns
giurgiu gheorghe: puteti sa trimiteti banii si cand ii primim expediem plantele cu modalittea de preparare si administrare
td: scuze nu l-am citit am servit masa,ma multrumesc anticipat
giurgiu gheorghe: cu placere
td: nu am retinut cit costa in total cu taxe postale
giurgiu gheorghe: 150 lei noi pentru o luna de zile
td: si dupa accea
giurgiu gheorghe: in fiecare luna la fel
td: va multumasc miine trimit banii la adresa din Voluntari,in cit timp primesc ceaiul?
giurgiu gheorghe: cum am spus, maxim a doua zi pleaca coletul de la noi
td: cit timp dureaza tratamentul,estimativ
giurgiu gheorghe: epinde de fiecare
giurgiu gheorghe: au fost pacienti care s=-au vindecat in 4-6 luni , dar sunt pacienti si de doi ani in treatament
td: va multumesc si va doresc o zi cit mai placuta,trimit banii
giurgiu gheorghe: pe forum gasiti paicenti cu rezultate si pozitive si negative
giurgiu gheorghe: cu placere
td: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic