marți, 1 ianuarie 2008

As dori sa incerc Deniplant

M. Z.: Un fericit la multi ani va doresc
giurgiu gheorghe: multumesc la fel si tie
M. Z.: ma numesc M. Z. si am gasit adresa dv pe net, va-am atasat la contacte deoarece si eu sufar de Psoriazis
giurgiu gheorghe: da, ai vizitat www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: si forumul
M. Z.: si doream sa avem o discutie despre cum a-si putea sa
M. Z.: am vizitat adresa deniplantul
M. Z.: am citit despre deniplant a-si dori sa fac o incercare cu ea
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: aici gasesti detalii cum poti obtine
M. Z.: nu se poate comanda si online?
giurgiu gheorghe: nu ai citit tot?
giurgiu gheorghe: ne trimiti banii si primesti ceaiul
giurgiu gheorghe: e atat de simplu
M. Z.: cate pliculete sunt incluse in valoare aceea de 150 roni?
giurgiu gheorghe: 30 pt 30 de zile
M. Z.: si trebuie luate zilnic?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: ceaiul se face si se bea zilnic
M. Z.: si existi si varianta fara pliculete?
giurgiu gheorghe: nu nu mai exista
giurgiu gheorghe: cand aveam acea varianta toata lumea dorea la pliculete
M. Z.: exista si ceva reduceri la persoanele cronice de psoriazis?
giurgiu gheorghe: nu inca nu ne-am gandit la asa ceva
giurgiu gheorghe: pe forum poti participa la concursul deniplant si il poti obtine gratuit
M. Z.: inteleg
M. Z.: va multumesc mult pt informatiile acordate si va doresc inca odata un Fericit La Multi Ani
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
giurgiu gheorghe: cand te hotarasti stii unde ne gasesti
M. Z.: da multumesc

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic