miercuri, 9 ianuarie 2008

Psoriazis la 13 ani

Cm: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Cm: as dori sa stiu la ce ore as putea sa cumpar ceaiul deniplat
giurgiu gheorghe: la biroul din soseaua pantelimon eu sunt in fiecare vineri intre 14-16,30
Cm: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
Cm: si ati putea sa-mi spuneti cam in cat timp incep sa dispara partial psoriazisul?
Cm: incepe*
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare organism in parte
giurgiu gheorghe: au fost paceintti care au vazut chiar dupa 1-2 saptamani
giurgiu gheorghe: pe forum puteti gasi astfel de informatii
Cm: eu am boala de 4 ani
giurgiu gheorghe: in general in prima luna se poate vedea daca merge sau nu
Cm: deci un pachet de deniplant
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: daca nu suntei multumit , dupa o luna puteti veni si primiti banii inapoi
Cm: deci eu am boala de 4 ani si cred ca am o forma mai blanda de psoriazis
Cm: petele nu sunt rosii
giurgiu gheorghe: dca ai dat cu unguente sigur
Cm: am dat
giurgiu gheorghe: pai daca nu dadeai se faceu coji
Cm: am folosit diprosalic,elocom
Cm: acum folosesc psorilys
Cm: dar nu sunt multumit
Cm: sper ca ceaiul dumneavoastra sa ma ajute
giurgiu gheorghe: sunt convins
Cm: nu suport petele astea
Cm: si mai ales la varsta pe care o am
Cm: in care aspectul conteaza
giurgiu gheorghe: daca iti vei ma da cu unguente nu vei rezolva niciodata acesta boala
Cm: stiu dar sunt intr-un fel dependent de ele
giurgiu gheorghe: pai asa se intampla
giurgiu gheorghe: asta au vrut si cei care le-au facut
Cm: erau interesati de bani
Cm: normal
Cm: as dori sa stiu daca efectul ceaiului depinde si de varsta daca se poate
giurgiu gheorghe: exista si o influenta
giurgiu gheorghe: in ceneral la copii merge mei repede
Cm: eu am 13 ani
giurgiu gheorghe: dar au fost cazuri si la 62 de ani cand dupa prima luna s-a vazut clar ca merge foarte bine
giurgiu gheorghe: poti vedea un asemenbea caza pe blog
Cm: pai m-as bucura foarte mult sa imi treaca si mie
Cm: parintii mei sunt dispusi sa dea multi bani numai sa stie ca sunt vindecat
giurgiu gheorghe: sigur, toata lumea doreste acest lucru
giurgiu gheorghe: sunt convins
Cm: ar trebui neaparat sa fiu si eu prezent la birou?
giurgiu gheorghe: nu nu este neaparat
Cm: ok atunci o sa le spun cand si unde sa vina
Cm: va multumesc foarte mult
giurgiu gheorghe: cu placere
Cm: si multa bafta in continuare
giurgiu gheorghe: multumesc

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic