duminică, 13 ianuarie 2008

Pentru discutii despre deniplant

You currently appear offline to preda razvan.

preda razvan: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
preda razvan: ati primit mesajul meu offline?
giurgiu gheorghe: a fost ceva , dar am avut probleme cu pc si s-a sters automat
preda razvan: ok; am fost diagnosticat cu psoriazis
preda razvan: iau un tratament de cateva zile
giurgiu gheorghe: da
preda razvan: dar as vrea totusi o intalnire si cu dvs
giurgiu gheorghe: eu sunt la birou vineri de la 14 la 16,30
preda razvan: am vazut ca sunteti foarte aproape de mine; stau in pantelimon
giurgiu gheorghe: da zona piata delfinului
preda razvan: progamari nu se fac?....voi veni direct acolo?
giurgiu gheorghe: vinerea viitoare da
preda razvan: ok; o sa sun probabil si la numerele de pe site pana vineri; ideea e ca la mine e la inceput boala si caut pe internet tot felul de sloutii
giurgiu gheorghe: sunt foarte multe
giurgiu gheorghe: deniplant este una dintre ele
preda razvan: am vazut, nici nu stiu ce sa mai cred din toate.....Deniplant si Psoremiss mi s-au parut cele mai viabile pana acum si de aceea vreau sa le incerc
giurgiu gheorghe: deniplant impreuna cu psoremis nu merge
giurgiu gheorghe: poti sa mergi acolo si dupa ce te plictisesti incerci si deniplant

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic