miercuri, 23 ianuarie 2008

am fost la dr.Dermatolog si mi-a zis ca e posibil sa am psoriazis

 Stelian: Buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
 Stelian: pot sa va intreb ceva ?
giurgiu gheorghe: sigur
 Stelian: de cateva luni bune, mi-au aparut niste pete rosii in cap , care fac scoarta, am citit pe net si sunt aproape identice cu cele ale psoriazului ,, am fost la dr.Dermatolog si mi-a zis ca e posibil sa am asa ceva ,,,, oare e posibil ?
giurgiu gheorghe: daca a spus medicul de ce nu l-am crede
Stelian: si acuma mi sa facut 2 pe picior si una in cot
giurgiu gheorghe: si eu care nu sunt medic ce sa spun?
 Stelian: am citit despre un anume ceai Deniplant ?
giurgiu gheorghe: da
 Stelian: e valabil, ? pt ca nush multe despre el numai ca e posibil tratament
giurgiu gheorghe: este ceaiul pe care l-am baut eu si m-am vindecat
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: gaseti toate informatiile
giurgiu gheorghe: iar pe forum poti intra in legatura cu cei care folosesc acum
 Stelian: aha, multumesc mult
giurgiu gheorghe: cu placere
Stelian: va doresc O zii buna in continuare
giurgiu gheorghe: la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic