sâmbătă, 12 ianuarie 2008

IHTIOZA

c.n.: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
c.n.: v-as ruga sa-mi spuneti daca produsele dvs. au avut ceva rezultate in privinta ihtiozei
c.n.: sau daca as putea incerca ptr assa ceva
giurgiu gheorghe: da au fost pacienti care au avut si aceata boala
giurgiu gheorghe: parca pe forum a scris cineva
giurgiu gheorghe: nu mai sunt sigur
c.n.: aha, o sa citesc acolo
c.n.: dar spuneti-mi
c.n.: eu sunt in bucuresti
giurgiu gheorghe: stiu ca a fost din barlad cineva recent
c.n.: exista posibilitatea sa vin direct la dvs?
giurgiu gheorghe: vinerea de la 14 la 16,30 sunt la birou
giurgiu gheorghe: in sos pantelimon
c.n.: unde va pot gasi?
giurgiu gheorghe: adresa completa o gasesti pe net
c.n.: ok
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
c.n.: de fapt, eu vreau sa iau produsele dvs
c.n.: nu vreaus a mi se aduca acasa
giurgiu gheorghe: sigur
c.n.: decat vinerea pot face asta?
giurgiu gheorghe: poti veni la birou si sa stam de vorba
giurgiu gheorghe: da
c.n.: aceste produse sunt ptr prietena mea
giurgiu gheorghe: nici o problema
c.n.: desi nu vrea, vreau sa "i le bag pe gat "
c.n.: ceva de genul asta
giurgiu gheorghe: u e bine
giurgiu gheorghe: nu e bine
giurgiu gheorghe: daca nu vrea sa se faca bine degeaba insisti
c.n.: e clar ca chiar daca nu sunt avizate , rau nu au cum sa faca
c.n.: asta e evident
c.n.: dar o s-o conving eu
giurgiu gheorghe: nu am inteles ce nu sunt avizate
c.n.: ea este ..mai pesimista
giurgiu gheorghe: ai vazut pe net
c.n.: adica nu sunt de acord unii medici si ...
c.n.: asta e mai putin improtant ptr mine
c.n.: important*
giurgiu gheorghe: pe prima pagina www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: gasesti o stampila rotunda
c.n.: ok
giurgiu gheorghe: da clik pe ea si gasesti avizul
c.n.: va multumesc frumos, vineri o sa fiu la dvs pe sos pantelimon
giurgiu gheorghe: iar daca vrei parerea medicilor vezi aici
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/parerea-medicilor-despre-deniplant.htm
c.n.: asta era important, sa stiu cand va gasesc
giurgiu gheorghe: vineri de la 14 la 16,30

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic