marți, 29 ianuarie 2008

Psoriazis la 18 ani

. S.V. .: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
. S.V. .: ma scuzati ca va deranjez
. S.V. .: am luat id-u`l dvs de pe site de la deniplant
giurgiu gheorghe: da giurgiu sunt
. S.V. .: cam aceeasi problema o am ca ceilalti
. S.V. .: da da
. S.V. .: am vazut ca e vorba despre un ceai DENIPLANT
giurgiu gheorghe: da
. S.V. .: acesta in farmacii nu exista ?
giurgiu gheorghe: fara unguente fara regim
. S.V. .: am citit absolut tot despre el
giurgiu gheorghe: ba da
giurgiu gheorghe: dar nu stiu in care
. S.V. .: am vazut multi care l-au incercat
. S.V. .: si vad ca are efect
giurgiu gheorghe: ditribuitorul se ocupa
. S.V. .: am inteles
giurgiu gheorghe: da sunt 85% sanse pozitive
. S.V. .: pana acum nu am facut nici un tratament
giurgiu gheorghe: e foarte bine
. S.V. .: nestiind despre ce este vorba
. S.V. .: am crezut ca e o infectie
. S.V. .: ceva
. S.V. .: pe scalp
. S.V. .: de la sampoane
. S.V. .: de la bai
. S.V. .: ca orice om mai fac excursii si mai fac cate o baie prin apele alea ...
giurgiu gheorghe: daca aveti un diagnostic precizt nu mai este nici o indoiala
. S.V. .: crezand ca e de la asta
. S.V. .: deci
. S.V. .: pe scalp
giurgiu gheorghe: am inteles
. S.V. .: e psoriazisul scalpului sau cum ii spune ...
. S.V. .: ceaiu` e bun si pt acest tip de psoriazis nu ?
giurgiu gheorghe: da sigur, si eu am avut si pe cap
. S.V. .: aha
. S.V. .: si ceaiu
. S.V. .: cum se gaseste
. S.V. .: su b forma de plante
. S.V. .: sau
. S.V. .: pliculet
. S.V. .: ca asta nu am vazut
giurgiu gheorghe: da sunt pliculete cu plante
. S.V. .: si cam la ce pret ajung
giurgiu gheorghe: 30 de pliculete intr-o cutie
giurgiu gheorghe: 150 lei pe luna
. S.V. .: aha
. S.V. .: e urat
. S.V. .: la varsta mea ...
giurgiu gheorghe: ce anume
. S.V. .: zic ca am dora 18 ani si sufar de boala aceasta
giurgiu gheorghe: da, am intalnit cazuri si la 3 ani
. S.V. .: la dvs la ce varsta a aparut petele acelea ?
. S.V. .: au aarut *
giurgiu gheorghe: la 16ani
. S.V. .: si
. S.V. .: in cat timp v-ati tratat ?
giurgiu gheorghe: 7 ani m-am chinuit cu el si de 25 de ani nu mai am nici o problema
giurgiu gheorghe: 2, 5 ani am baut acest ceai
. S.V. .: aha
. S.V. .: am mai citit pe niste forumuri
. S.V. .: ca m-am interesat
. S.V. .: am citit
. S.V. .: multe persoane am, vazut
giurgiu gheorghe: sigur
. S.V. .: au scapat fara nici un tratament
. S.V. .: fara nimc
giurgiu gheorghe: 2-4% din populatie
. S.V. .: eu nu m-as supara daca maine as scapa de el fara sa fac nimic ...
. S.V. .: dar vad ca majoritatea
. S.V. .: care au inrat pe site
giurgiu gheorghe: sunt convins
. S.V. .: si sufera de boala asta am vazut ca folosind ceaiu` dvs .... au trecut toate
. S.V. .:
. S.V. .: si sincer sunt fericit pt ei
giurgiu gheorghe: sigur au fost rezultate pozitive, dar au fost si negative
. S.V. .: am sa caut si eu pe la farmacii sa vad
. S.V. .: da
giurgiu gheorghe: daca nu gasesti poti sa comanzi direct
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
. S.V. .: am gasit
. S.V. .:
. S.V. .: da da
. S.V. .: 100 Lei varianta vrac
. S.V. .: 150 pliculetele
giurgiu gheorghe: nu mai exista acea varianta
giurgiu gheorghe: 150 la pliculete
. S.V. .: dar care exista acum ?
. S.V. .: asa scrie pe site
giurgiu gheorghe: aceasta la pliculete
. S.V. .: da
. S.V. .: 150 de lei
giurgiu gheorghe: da
. S.V. .: asa scrie si pe site
giurgiu gheorghe: da
. S.V. .: si
. S.V. .: pana cumpar ceaiu`
. S.V. .: ca sa le tin sub control
giurgiu gheorghe: nu da cu nimic
. S.V. .: ce imi puteti recomanda ?
giurgiu gheorghe: nimic
. S.V. .: asta am inteles
. S.V. .: si am vazut
giurgiu gheorghe: e singura varianta viabila
. S.V. .: da da ...
. S.V. .: bun va multumesc frumos
giurgiu gheorghe: cu placere
. S.V. .: sanatate multa
giurgiu gheorghe: la fel
. S.V. .: oricum tinem legatura daca in caz ca nu gasesc pe la farmaciile de pe la mine din oras
. S.V. .: sau altele din alte orase
giurgiu gheorghe: ok
. S.V. .: o sa ajung sa comand la dvs.
giurgiu gheorghe: sigur
. S.V. .: multumesc frumos
. S.V. .:
giurgiu gheorghe: ok
. S.V. .: si inca o intrebare as avea ... ca am uitat
. S.V. .: cate ceaiuri pe zi
. S.V. .: se consuma
. S.V. .: ?
. S.V. .: de catre pacient
giurgiu gheorghe: 750 ml ceai pe zi
giurgiu gheorghe: dintr-un pliculeti faceti 750 ml
. S.V. .: a
. S.V. .: deci un pliculet pe zi
. S.V. .: ar veni
giurgiu gheorghe: pe forum gasiti si modalitate de preparare
. S.V. .: bun .. multumesc
. S.V. .:

. S.V. .: in caz ca nu se gaseste in farmacie caiu
. S.V. .: daca il comand de pe internet
. S.V. .: cam in cate zile
. S.V. .: imi vine
giurgiu gheorghe: in momentul primirii banilor maxim a doua zi pleca coletul
. S.V. .: a
. S.V. .: e bine

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic