vineri, 30 mai 2008

Sunt la inceputul celei de a treia luni de tratament si pot sa va spun cu mare speranta ca sunt pe drumul cel bun.

Buna ziua,
Sunt la inceputul celei de a treia luni de tratament si pot sa va spun cu
mare speranta ca sunt pe drumul cel bun. Coatele s-au "reparat" aprox 90
%, pielea vindecata este foarte fina si cu usoare umbre maronii. Pe
genunchi si glezna sunt zone in toate stadiile: insulite vindecate,
leziuni rosii precum si unele zone cu mancarimi extreme. Incerc sa ma
abtin, intr-adevar acele zone cu mancarimi nu dau semne de ameliorare. Pe
ansamblu insa, exista un proces de vindecare vizibil . Am prins curaj si
v-am facut reclama cunoscutilor mei care au aceasta problema sper sa-si
gaseasca si ei speranta.
Am o dilema, la inceputul tratamentului am trecut printr-o perioada in
care nu imi era foame aproape deloc dar pe masura ce trece timpul am o
senzatie de foame aproape permanetenta. Stiu ca medicamentele care
lucreaza pe imunitate in general si chiar si lamaia cresc pofta de
mancare. Ati mai intalnit aceasta situatie?
In anotimpul cald ceaiul trebuie tinut la frigider pe timpul zilei? Pot sa
las ibricul la temperatura camerei de seara pana dimineata? nu se
altereaza?
Acum doua zile v-am trimis banii.
Sper ca nu va dezanjeaza, dar prin acest dialog incerc sa-mi monitorizez
evolutia. Am vazut ca exista forum dar pentru moment, prefer email-ul ,
poate pe viitor.
Va multumesc
D.... B......
Galati

Buna seara
Ma bucur sa aud ca organismul tau a reactionat pozitiv si se cunoaste ca a inceput procesul de vindecare al psoriazisului.
La inceputul perioadei este posibil sa vie o reactie neplacuta pentru ca organismul era obisnuit cu unguente si daca nu ai mai dat "s-a suparat un pic pe tine"

Pe timpul verii este recomandat sa fie tinut la rece la frigider.

Senzatia de foame vinde de la faptul ca se regleaza metabolismul dar nu este o problema pentru ca este numai o senzatie. Daca nu tii cont ca este doar senzatie si mananci prea mult, te poti ingrasa nimic mai mult.

Cat despre reclama, cine doreste , stie unde sa ne gaseasca.

Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic