joi, 15 mai 2008

am intrat si eu pe net sa caut un tratament pentru psoriazis si am gasit aceasta adresa de mes

silvia sora: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
silvia sora: am intrat si eu pe net sa caut un tratament pentru psoriazis si am gasit aceasta adresa de mes
giurgiu gheorghe: si nu ai gasit ceaiul deniplant?
silvia sora: ba da dar sunt atat de sceptica in privinta acestiu ceai
silvia sora: am incercat zeci de mii de tratamente si....
giurgiu gheorghe: atunci nu folositi
silvia sora: de ce?
silvia sora: credeti ca nu ne este folositor ?
giurgiu gheorghe: asteptati pana ce veti vedea ca nu va mai avea nimeni
giurgiu gheorghe: daca nu era folositor nu mai exista pe piata
silvia sora: noi nu stim ce sa mai incercam
silvia sora: oare?
giurgiu gheorghe: pe forum sunt atatia care spun ca merge
silvia sora: de ce mediciii dermato. nu ii dau de capat acestei boli
silvia sora: ?
giurgiu gheorghe: pana acum cand ati folosit ceva si nu a mers ati primit banii inapoi?
giurgiu gheorghe: au interesul sa ii dea de capat?
silvia sora: nu. asa este
giurgiu gheorghe: eu cred ca nu
giurgiu gheorghe: aici dupa o luna daca nu esti multumit poti primi banii inapoi
silvia sora: nu am folosit nimik
giurgiu gheorghe: mai mult de atat ce vrei
silvia sora: numai creme
giurgiu gheorghe: sa te roaga cineva sa incerci
silvia sora: si pastile
giurgiu gheorghe: sunt convins
silvia sora: conteaza sub ce forma este boala?
giurgiu gheorghe: nu
silvia sora: sau nu?
giurgiu gheorghe: conteaza daca organismul raspunde sau nu
silvia sora: sotul meu are numai la degete
silvia sora: si cred ca si ceva in cap
silvia sora: aha
giurgiu gheorghe: daca va mai folosi medicamente alopate se va generaliza
silvia sora: si se mai ia in combinatie cu alt ceai?
giurgiu gheorghe: nu
silvia sora: trece pe moment dar reapare
giurgiu gheorghe: fara alte tratamente fara regim
silvia sora: defapt nici nu stim cu siguranta daca este chiar psoriazis
giurgiu gheorghe: pai de acee sunt medici dermatologi
silvia sora: pot sa va dau cateva detalii despre boala?
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
silvia sora: da stiu
giurgiu gheorghe: eu sunt producator de ceaiuri
silvia sora: am citit
giurgiu gheorghe: nu ma joc de-a doctorul
silvia sora: aha
giurgiu gheorghe: cum am spus pe forum si pe blog e o lista intreaga cu astfel de medici
silvia sora: oare se va vindeca vreodata aceasta boala?
silvia sora: sincer
giurgiu gheorghe: eu nu mai am probleme de peste 25 de ani
silvia sora: sau o amelioreaza doar
silvia sora: sa inteleg ca ati avut si dv.?
giurgiu gheorghe: si medicii spun ca nu m-am vindecat si numai ameliorat de lunga durata
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: pe mine nu mai intereseaza daca mai apare sau nu
giurgiu gheorghe: folosesc din nou ceaiul si e ok
silvia sora: dece?
silvia sora: trb folosit tot timpul?
giurgiu gheorghe: cum am spus eu de 25 de ani nu mai beau
giurgiu gheorghe: dar sunt pacienti care fac de 3 ani acest tratament
silvia sora: zi de zi?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: care e problema
silvia sora: si sa inteleg ca sotul meu trb sa nu main bea deloc?
giurgiu gheorghe: sunt pacienti care folosesc zilnic pastile pentru inima
silvia sora: dar pretul este destul de .....
silvia sora: vom incerca si noi
giurgiu gheorghe: Sigur exista si altele mult mai ieftine
silvia sora: nu vom avea nimik de pierdut
silvia sora: de 7 ani tot cautam
giurgiu gheorghe: sieu tot 7 ani m-am chinuit cu acesta boala
silvia sora: si de 25 de ani nu mai aveti probleme?
giurgiu gheorghe: da
silvia sora: sa inteleg ca aveti peste 45 de ani?
giurgiu gheorghe: daca veti citi tot ce am scris eu pe net despre psoriazis veti vedea de ce e cel mai bun
giurgiu gheorghe: 49
silvia sora: dar unde trb sa citim ?
silvia sora: ceva legat de o rosura?
giurgiu gheorghe: http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/activitatea-moderatorului-vt464.html
silvia sora: brosura?
silvia sora: ms
giurgiu gheorghe: http://mediafctory.com/ggiurgiuebook-psoriazis.html
giurgiu gheorghe: O sa aveti ce citi o luna sau doua
silvia sora: cred
silvia sora: dar merita
giurgiu gheorghe: eu asa zic
silvia sora: noapte buna
silvia sora: multumim
silvia sora: mai vrb
giurgiu gheorghe: o seara buna

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic