sâmbătă, 31 mai 2008

psoriazis si acnee rozacee

M.C,: Buna seara!
giurgiu gheorghe: buna seara
M.C,: sunt Ca....... din Canada
giurgiu gheorghe: da
M.C,: tocamai am fost la dermatolog si mi-a fost diagnosticat atat psoriazis dar pe fata am acnee rozacee
giurgiu gheorghe: e posibil sa se combine una cu alta
giurgiu gheorghe: important este sa nu dati cu unguente
giurgiu gheorghe: mai ales pe fata
M.C,: mi-a dat metrodinazol
M.C,: dar ce anume sa fac?
M.C,: aici primesc numai medicamente
giurgiu gheorghe: nu cunosc acest produs insa daca este un derivat de cortizon e dezastru
giurgiu gheorghe: exista ceaiul Deniplant
M.C,: pe prospect scrie ca este un antibiotic
giurgiu gheorghe: e posibil
giurgiu gheorghe: dar ce are psoriazisul cu antibioticul
M.C,: am rugat un prieten sa treaca pe la dumneavoastra,trebuie sa vina maine
giurgiu gheorghe: iar acneea tot o dereglare interne e
giurgiu gheorghe: daca a luat deniplant e foarte bine
M.C,: ma dau doar pe fata,pentru ca mi-a spus ca este o acnee
giurgiu gheorghe: inca o data va sugerez sa cititi pe forum eventual discutati si cu altii care au folosit unguente
M.C,: asi vrea sa nu mai folosesc nimic pentru ca asta ma streseaza
giurgiu gheorghe: unguentele fac bine chiar foarte bine la inceput , dar veti vedea ca pe termen lung e un dezastru
M.C,: am observat
giurgiu gheorghe: la inceput nu-i intelegeam pe medici de cea fac acest lucru,
giurgiu gheorghe: insa apaoi am realizat
M.C,: credeti ca ceaiul Deniplant ma va ajuta si pentru acnee?
giurgiu gheorghe: eu sunt convins
giurgiu gheorghe: pentru ca am avut si cazuri asemanatoare
M.C,: daca nu-mi va aduce maine este posibil sa primesc prin posta?
giurgiu gheorghe: da dar o sa dureze
giurgiu gheorghe: am mai trimis in canada
M.C,: cat dureaza?
giurgiu gheorghe: nu stiu exact
giurgiu gheorghe: 15-20 de zile
M.C,: am sa astept
giurgiu gheorghe: trebuie sa ne trimiteti banii si cand ii primim expediem plantele
M.C,: bineinteles,eventual am sa dau un telefon
giurgiu gheorghe: sau un email
M.C,: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: buna seara
BUZZ!!!
M.C,: buna seara
giurgiu gheorghe: Am pe cineva Din montreal
giurgiu gheorghe: care mi-a trimis banii si urmeaza sa-i trimit coletul la o ruda din pitesti
giurgiu gheorghe: eventual puteti lua legatura cu el poate va aduce si dumneavoastra
M.C,: ar fi foarte bine
giurgiu gheorghe: va dau adresa si sper sa nu se supere
M.C,: cum iau legatura cu el
giurgiu gheorghe: o sa va trimit adresa
giurgiu gheorghe: se numeste
giurgiu gheorghe: M.A...
M.C,: aveti cumva si un numar de telefon?
giurgiu gheorghe: o sa-i spun ca-l contactati
giurgiu gheorghe: nu-l stiu
M.C,: da cu siguranta
giurgiu gheorghe: daca imi trrimiteti banii pana luni eu pun in colet si pentru dumneavoastra
M.C,: cand trimiteti coletul la pitesti?
giurgiu gheorghe: luni sau marti cel tarziu
M.C,: tastept maine pe prietenul care trebuie sa soseaca maine,iar daca nu imi aduce voi trimite banii
giurgiu gheorghe: ok
M.C,: cum trimit banii?
giurgiu gheorghe: prin WESTERN UNION
giurgiu gheorghe: 42 euro pentru o luna de zile
M.C,: am inteles ,am sa iau legatura cu marcel
giurgiu gheorghe: ok
M.C,: va multumesc mult!
giurgiu gheorghe: cu placere

Un comentariu:

Anonim spunea...

"Staropolskim obyczajem,
gdy w Wigilię gwiazda wstaje,
Nowy Rok zaś cyfrę zmienia,
wszyscy wszystkim ślą życzenia.
Przy tej pięknej sposobności
i ja życzę Wam radości,
aby wszystkim się darzyło,
z roku na rok lepiej było."

[url=http://www.karty-swiateczne.com]kartki świąteczne[/url] - kartki świąteczne
NIECH MIKOŁAJ PRZYNIESIE CI PEŁEN WOREK SZCZĘŚCIA I POCIECHY DLA SERCA!

- Żyj z rodziną i przyjaciółmi w zgodzie i pogódź się z nimi nawet jeśli to niemożliwe!

CZAS ŚWIĄT TO OKRES WIARY, NADZIEI, POJEDNANIA I WYBACZANIA!

Niech nadchodzące święta, pełne rodzinnego ciepła i odpoczynku, napełnią Was prawdziwą radością i pokojem. Niech będzie to dla Was chwila wytchnienia od codzienności, chwila refleksji i dobrej nowiny, która wyzwoli to, co najlepsze i da siły do podejmowania nowych zadań na cały zbliżający się nowy rok

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic