duminică, 11 mai 2008

Pot sa va informez ca dupa2 luni de tratament am scapat de mincarimi ,

O Gabi appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to O Gabi's mobile device.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

O Gabi: Buna ziua .Sunt O>>>G>>> din Buzau as dori sa stiu daca mi-ati trimis pachetul cu ceai deniplant . Banii i-am trimis pedata de 2 mai prin mandat postal.
giurgiu gheorghe: pe 08.05 a plecat de la noi
O Gabi: Multumesc mult.Pot sa va informez ca dupa2 luni de tratament am scapat de mincarimi , s- a micsarat grosimea cojilr , deasemeni sunt uimita ca de aproape 8 saptamini nu am dat cu nici o soluti pe cap .Nu pot sa spun ca nu mai am pe cap dar cojile sunt subtiri si nu ma deranjeaza si nici nu ma mai maninca decit atunci cind sunt obosita si stresata .Saa stiti ca mi au mai aparut intre timp citeva dar sprer ca intr-o zi sa se intimple si marea minune in care sper indiferent cit e de deoarte .
giurgiu gheorghe: puteti scrie pe forum aceste lucruri
O Gabi: Multumesc si ma iertati de deranj
giurgiu gheorghe: nici o problema

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic