duminică, 11 mai 2008

Ibalgin -Zentiva

Cineva m-a intrebat ce parere am de ibalgin.
Ce parere sa am daca nici nu am auzit de el. Eu ma ocup cu plante .
Am cautat totusi sa vad despre ce e vorba si iata ce am gasit:

17 octombrie – Zentiva, cea mai dinamică companie farmaceutică din România, lansează Ibalgin® şi Calibrum®, două dintre cele mai apreciate produse ale grupului la nivel internaţional. Ibalgin® este un tratament eficient împotriva durerii, iar Calibrum® multivitamine este un complex echilibrat şi complet de vitamine şi minerale, care oferă protecţie împotriva gripei şi răcelii, a lipsei de energie şi vitalitate.

Iar daca vreti sa vedeti ce face vizitati acesta adresa:
http://www.pcfarm.ro/produs/2444/IBALGIN-200- 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic