marți, 20 mai 2008

mi a dat crema travocort sa ma dau..dar nu mi a spus ca as avea psoriazis.

,,mil" G: buna seara...ma scuzati ca va deranjez..azi am intrat pe net si am gasit adresa dvs.. cautam despre psoriazis..daca ma puteti ajuta cu unele informatii
giurgiu gheorghe: buna seara
,,mil" G: am 20 ani de anul trecut au inceput sa imi apara niste pete..prima oara mi au aparut in zona inghinal am mers la dermatolog si mi a dat un unguent dar nu mi a trecut..dupa un timp am mers la alt dermatolog acela mi a zis ca am boala de piele..mi a dat crema travocort sa ma dau..dar nu mi a spus ca as avea psoriazis..dupa cateva luni ,dupa ce m am tot dat cu crema am observat ca imi dispareau apoi dupa o perioada apareau iara..si ma dadeam din nou..acuma de cateva saptamani mi au aparut niste pete mici ca niste bube pe picioare..
giurgiu gheorghe: da
,,mil" G: si nu stiu ce sa iau ..nu am portiuni intinse ci doar putin...doar ca incep sa apara in mai multe locuri..am inceput sa am si in cap
giurgiu gheorghe: daca mai folositi unguente e posibil sa se generalizeze
,,mil" G: dermatologii mi au dat..am citit ce ati scris dvs pe net ca de la unguente se intinde...
,,mil" G: atunci ce sa fac..am citit si ce ati scris despre deniplant
giurgiu gheorghe: nu numai eu spun lucrul acesta
giurgiu gheorghe: toti care au folosit
giurgiu gheorghe: vezi pe forum
,,mil" G: am vazut..eu sunt din sibiu..in farmacii naturiste pot gasi acel produs ?
giurgiu gheorghe: nu deniplant nu se gaseste in farmacii
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: pentru a obtine citeste aici
,,mil" G: am vazut ca pot sa l comand si de pe internet..atunci cand il comand odata cu produsu o sa mi se dea si cum o sa l folosesc ..adica cantitatea si tot...se foloseste in functie de cat e de avansat psoriasizul sau nu conteaza..
giurgiu gheorghe: veti primi si instructiuni de folosire
,,mil" G: acolo scrie pt a intra in posesia unui produs este necesar sa obtinem o programare...despre ce programare este vorba..
giurgiu gheorghe: daca doriti ca-l cumparati direct de la bucuresti
,,mil" G: si unde pot intra ca sa l cumpar...si cat timp se foloseste?daca o sa fac tratament cu deniplant nu trebuie sa mai iau si tablete sau unguent
giurgiu gheorghe: da fara unguente fara regim
giurgiu gheorghe: ne trimiteti banii si cand ii primim expediem ceaiul
giurgiu gheorghe: asa scrie si acolo
,,mil" G: si cat timp se foloseste deniplant?
giurgiu gheorghe: au fost care au folosit 4-6 luni dar sun t de 2 ani in tratament altii
,,mil" G: eu va trimit numai banii prin plic la adresa aia de corespondenta iar dvs o sa mi trimiteti deniplant...
giurgiu gheorghe: nu in plic
giurgiu gheorghe: prin mandat postal sau prin banca
giurgiu gheorghe: cand ii primim expediem ceaiul
,,mil" G: nu stiu mi se pare ciudat..stiti cate inselatorii se fac pe internet si de aceea nu sunt asa sigura..da sper sa fie bine
giurgiu gheorghe: sigur de aceea am spus sa veniti la bucuresti sa-l luati personal
giurgiu gheorghe: nimeni nu a scris pe forum sau pe net ca a trimis banii si nu i-am trimis plantele
,,mil" G: si personal la ce adresa trebuie sa vin? la adresa biroului deniplant?
giurgiu gheorghe: Adresa biroului Deniplant este :
Sos PANTELIMON NR.258, Bl 47, Sc C, Et.3, Ap 142, Interfon 42 Sector 2 Bucuresti
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
,,mil" G: multumesc mult deocamdata...dupa ce o sa am produsul pot sa va mai deranjez daca am nelamuriri?
giurgiu gheorghe: sigur
,,mil" G: multumesc mult
,,mil" G: la revedere
giurgiu gheorghe: cu placere
,,mil" G: inca o intrebare la adresa aia vin dau banii si mi se da deniplant pe loc sau ?
giurgiu gheorghe: da sigur
giurgiu gheorghe: si ti se spune cum se prepara
,,mil" G: aveti un anumit program acolo?la ce ora pot gasi pe cineva?
giurgiu gheorghe: numai vinerea da la ora 14 la ora 16
,,mil" G: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic