sâmbătă, 3 mai 2008

din bv sunt, 31 ani si tocmai am citit despre produsul dvs DENIPLANT

PM: se poate domnule doctor?
PM: pot deranja?
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: in primul rand NU sunt doctor
PM: buna ziua si dvs
PM: imi cer scuze atunci
giurgiu gheorghe: nici o problema
PM: din bv sunt, 30 ani si tocmai am citit despre produsul dvs
PM: DENIPLANT
giurgiu gheorghe: da , daca intri pe forum vei intalni si altii din brasov
PM: inca n am apucat dar voi intra
giurgiu gheorghe: e primul sfat pe care ti-l dau
PM: aveti cumva distribuitor in bv?
giurgiu gheorghe: vei avea ce invata
PM: sau on line
giurgiu gheorghe: nu exista distribuitori deniplant
PM: perfect
PM: in cat timp se livreaza?
giurgiu gheorghe: maxim a doua zi dupa ce primim banii expediem plantele
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
PM: scuze, eram pe forum
PM: am citit si chiar am o cunostinta care are aceasta boala in stare destul de avansata, de fapt nu as putea spune exact cat de avansata pt ca nu stiu cat de rau se poate
giurgiu gheorghe: La acesta adresa puteti gasi blogul unui bolnav de psoriazis
http://mm33psoriazis.blogspot.com/
PM: oricum arata nasol, pe tot corpul in afara da fata era numai coji, zicea ca nu exista tratament, nu stiu daca cunoaste despre acest produs oricum o sun imediat
giurgiu gheorghe: sa-l intrebe pe google daca exista
PM: ideea e urmatoarea, in cazul meu vorbind, m am ales cu niste coji pe pielea capului care la inceput nu erau multe, as putea spune ca a fost una singura, mica, eu nestiind ce este nu prea i am dat importanta chiar o zgandaream crezand ca va disparea cum a aparut...in timp...si timpul a trecut si in loc sa dispara sa inmultit.
PM: va retin sau va plictisesc cumva?
giurgiu gheorghe: daca vrei sa intrei ceva spune
PM: ok
giurgiu gheorghe: eu de aceae ti-am recomandat sa citesti ce am scris
giurgiu gheorghe: acolo vei gasi ce se intampla daca folosesti unguente
PM: apoi am mers pe la farmacii, am incercat fel si fel de sampoane, nimik, ultima data la dermato...ca este dermatita seboreica.., ca este nu stiu ce, alte prescriptii..
PM: pai am citit...am folosit..si nimik !!!!!
giurgiu gheorghe: daca vei continua, mai devreme sau mai tarziu se va generaliza
PM: acum diagnosticul incep sa l pun singur...desi nu mi place..mi e frica de ce e mai nasol, de psoriazis
giurgiu gheorghe: e foarte simplu a fi diagnosticat
giurgiu gheorghe: o simpla biopsie poate spune clar
PM: oare de ce nu mi or fi facut o doctorii la care am fost?
giurgiu gheorghe: pai daca ti-o faceau nu mai mergeai la ei
PM: posibil
PM: o sa solicit imediat asta desi...
PM: poate nu mai e cazul
giurgiu gheorghe: fiecare face cum doreste
giurgiu gheorghe: poti incerca deniplant cu sau fara diagnostic
PM: corect
PM: o sa l incerc
giurgiu gheorghe: daca nu esti multumit dupa o luna poti primi banii inapoi
PM: ceaiul asta este strict pentru psoriazis sau merge si pentru alte eczeme, etc..
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: s-au rezolvatr si alte afectiuni
giurgiu gheorghe: lupus
giurgiu gheorghe: zona zoster
giurgiu gheorghe: dermatite
giurgiu gheorghe: keratoze
PM: ati avut si dvs?
PM: boala?
giurgiu gheorghe: pe www.deniplant.ro gasesti si povestea mea
giurgiu gheorghe: asa am inventat acest produs
PM: ok
PM: si dupa ce dispare de unde stim ca nu mai revine sau cum stim cand sa ne oprim?
giurgiu gheorghe: nici eu nu pot sti daca mai revine sau nu
giurgiu gheorghe: la mine de 25 de ani nu a revenit
giurgiu gheorghe: la altii a revenit dupa 10- ani
giurgiu gheorghe: au mai baut ceaiul 3 luni si gata
PM: poate reveni pe fond nervos oare?
giurgiu gheorghe: trebuie sa te opresti cand nu mai ei nici un punct pe piele si trebuie sa o faci treptat
giurgiu gheorghe: da
PM: sau poate asta sa o declanseze?
giurgiu gheorghe: si declansa si intretine
PM: bine domnul Giurgiu
PM: stati sa mai consult cate ceva si mai vorbim, da?
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: aici gasesti tot ce am scris
giurgiu gheorghe: http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/activitatea-moderatorului-vt464.html
PM: imi cer scuze de deranj, va las , succese mai departe si va multumesc pt timpul dvs, cel tarziu luni va dau comanda.
PM: o seara buna va doresc, numai bine
giurgiu gheorghe: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic