luni, 19 mai 2008

am o colega de facultate care sufera de psoriazis capilar

Buna ziua

Va scriu cu tot respectul si admiratia acest mail cu dorinta de a-mi
lamuri si mie anumite lucruri in lesatura cu produsul sumneavastra care vindeca
psoriazisul.
Sunt un tanar pasionat de viata si tot ce inseamna plante stundent la
horticultura si tocmai din aceasta dragoste de plante apare si acest dram
de scepticism cand este vorba de produse miraculoase care vindeca boli
considerate 'incurabile' cu toate acestea am o colega de facultate care
sufera de psoriazis capilar si stiindu-mi pasiunea m-a rugat sa o ajut in
gasirea unui produs care sa o ajute .Nu vreau sa ma intelegeti gresit
tocmai
de aceea am si folosit cuvantul 'considerate' cred in puterea curativa a
plantelor si in mitul adevarat al alchimiei (ca dumnezeu a lasat pe
pamant
cate o planta pentru vindecarea oricarei boli, noi trebuie doar sa o
gasim)dar cu toti sarlatanii aparuti in ultimul timp intervine si aceasta
doza de neincredere.
Deci v-as ruga cu tot respectul sa-mi acordati cateva informatii mai
concrete referitoare la produsul dumneavoastra.
Sper ca sa nu gasiti email-ul meu ca fiind ofensator ci dimpotriva
deoarece
a fost scris cu cele mai pure intentii in scopul de a vindeca o persoana
bolnava.
Va multumesc .

Buna ziua

Primul lucru pe care ar trebui sa-l faceti este ca sa-i spuneti prietenei ca exista Deniplant, pentru ca dupa ce va citi tot ce am scris eu pe net despre acesta produs si acesta boala sa poata decide singura daca va exploata acesta oportunitate.
Asadar la urmatoarea adresa va gasi tot ce o va interesa despre mine si Deniplant.
http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/activitatea-moderatorului-vt464.html
Cat despre neincredere as vrea sa-mi aratati unde mai gasiti acesta oferta ca dupa o luna de zile daca nu este multumita poata veni la bucuresti sa primeasca banii inapoi.
Cu stima
Giurgiu

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cele mai frumoase randuri citite

Also visit my website anunturi gratuite

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic