luni, 5 mai 2008

m-am uitat pe pagina dumneavostra cu ceaiul deniplant si m-ar interesa

dflorin1984 is currently not in your Messenger List.
Add to your Messenger List (Ctrl+Shift+A) Report as Spam (Alt+Shift+R)

You currently appear offline to dflorin1984.

dflorin1984: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
dflorin1984: imi cer scuze daca va dranjez
giurgiu gheorghe: spuneti
dflorin1984: m-am uitat pe pagina dumneavostra cu ceaiul deniplant si m-ar interesa
giurgiu gheorghe: ce anume
dflorin1984: ceaiul
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
dflorin1984: bucuresti
dflorin1984: stau pe soseaua fundeni
dflorin1984: se poate joi sa vin la dumneavoastra ?
giurgiu gheorghe: puteti veni vinerea la biroul deniplant din sos pantelimon si-l luati personal
dflorin1984: intre ce ore?
dflorin1984: pretul care este ?
giurgiu gheorghe: nu eu sunt la birou numai vinerea intre 14 si 16
giurgiu gheorghe: 150 lei pentru o luna de zile
dflorin1984: perfect , pai ramane pe vineri , ziceti mi va rog adresa exacta
giurgiu gheorghe: detalii la www.deniplant.ro
dflorin1984: nu stiam daca pagina este la zi si de aceea v-am intrebat pretul
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
dflorin1984: multumesc mult , ramane pe vineri
giurgiu gheorghe: da au fost actualizate la 01.05.08
dflorin1984: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic