duminică, 4 mai 2008

Psoriasis in CANADA

buna ziua
 
 
 ma numesc Camelia,si zilele acestea mi s-a diagnosticat un psoriazis. Mai
 rau este ca mi-a aparut pe fata,iritatii dureroase,care au un capat
 galben.Acum sunt in Canada si aici sistemul medical merge greu.Este greu
 sa ajung la un medic,timpul de asteptare este lung.O doamna farmecista
 mi-a recomandat o creme pe baza de hydrocortizon. Stiu ca sunt departe si
 ideal ar fi sa ma vada un medic dar orice sfat mi-r fi de folos.
 multumesc
 camelia
 

Buna ziua

Daca diagnosticul este psoriazis si este abia la inceput aveti un avantaj, in sensul ca organismul va raspunde mult mai usor si repede daca nu veti folosi unguente cu cortizon sau derivati ai acestuia
Intrati pe forumul nostru http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/ si veti vedeea ce se intampla daca veti folosi aceste preparate . Acolo puteti discuta cu cei care au folosit asa ceva

Daca va hotarati sa folositi Deniplant putem stabili cum sa intrati in posesia lui. Pana atunci puteti citi tot ce am scris eu pe acesta tema la
http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/activitatea-moderatorului-vt464.html


Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic