sâmbătă, 3 mai 2008

Probleme la posta romana

Buna ziua!
 
 O singura remarca as avea de facut in legatura cu
 trimiterea coletelor! In ziua cand tata a ridicat
 pachetul de la posta,am primit reclamatii in legatura
 cu legarea si impachetarea lui.Cutia era aproape
 desfacuta si ni s-a atras atentia de la posta sa
 transmitem mai departe acest lucru!
 
 Numai bine,
 O zi buna!

Buna ziua
Pana acum am trimis sute de cutii prin posta si nu am avut o asemena sesizare. Exista pe forum pacienti din Brasov care nu au avut aceste probleme.
Cutia este impachetata in hartie si legata cu doua randuri de sfoara.Asa este regulamentul la posta si altfel nu ar fi primit coletul .
Faptul ca pe traseu a fost deteriorat se datoreaza neglijentei celor care manevreaza aceste pachete, sau poate curiozitatii acestora.

Chiar astazi am primit retur un colet care nu a fost ridicat la timp si in afara de faptul ca era putin deformat nu avea alte defecte.

Normal ar fi fost sa refuzati primirea coletului si ei ar fi fost obligati sa-l returneze iar eu as fi putut face reclamatie.

Deocamdata aceasta este sigura posibilitate de a primi la Brasov plantele.
Puteti veni personal sau trimite pe cineva la Bucuresti pentru a-l ridica.

Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic