sâmbătă, 4 februarie 2012

tratarea psoriazisului

Buna ziua !
doresc sa achizitionez cit mai urgent posibil un pachet (30 plicuri) cu ceai Deniplan pentru tratarea psoriazisului.
In octombrie 2009 am facut prima cura cu acest ceai, apoi fiind plecat din tara nu am mai procurat ceaiul, dar am vazut efectele benefice dupa doar o luna de tratament. De aceea, dupa revenirea in tara am reluat tratamentul prin procurarea de la farmacia Diana din Bucuresti. Zilele acestea mi se termina pachetele si fac demersuri pentru a procura unul nou dar de aceasta data - va solicit direct dvs, cu rugamintea ca dupa ce voi achita si se va confirma plata tarifului sa imi trimiteti prin fan curier pachetul cu cele 30 plicuri pt tratamentul pe o luna.
Va voi contacta telefonic maine pentru a-mi confirma existenta in stoc a ceaiului Deniplant si implicit a posibilitatii de a face plata prin mandat eletronic sau online - pt a ajunge la dvs banii cit mai repede.
Va multumesc anticipat pentru cooperare si va doresc numai bine !

Buna ziua
Da, ceaiul Deniplant exista pe stoc.
puteti veni si-l lua de la biorul Deniplant
Alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic