duminică, 26 februarie 2012

Deniplant Psoriazis in forma de pliculete

Buna ziua!
Ma numesc R...a si asi dori sa comand ceaiul Deniplant Psoriazis in forma de pliculete pentru 1 luna.
Adresa mea este: judetul Bihor, Oradea, ....
Asi dori sa stiu daca coletul il expediati prin curier rapid sau prin posta? Va multumesc anticipat.
Cu stima,

Buna ziua
cutia de ceai are dimensiuni mici si la posta nu o primeste
http://www.posta-romana.ro/services/colete-postale-interne_9/colet-postal-international-conditii-de-forma-dimensiuni-si-greutate
Puteti trimite un curier sa vi-l cumpere si sa vi-l aduca.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Buna ziua.
In cazul in care cutia de ceai e prea mica, daca comand 2 cutii imi puteti trimite prin posta?
chestia cu curier nu prea inteleg, nu pot sa-mi imaginez cum as-i putea sa trimit un curier eu ca sa-mi cumpere ceva??! Dar poate eu nu-s informata bine... Si dvs nu puteti sa-mi trimiteti cu curier si eu il platesc ramburs, asa se face de obicei, nu e prima data cand comand ceva prin curierat rapid. oricum nu-mi da coletul daca nu-l platesc, deci nu e o chestiune de incredere... Oricum nu prea inteleg ca cum nu ati stabilit o posibilitate pt a comanda din alte parti ale tarii, banuiesc ca nu asteptati ca pacientii sa se duca pana la Bucuresti? Imi cer scuze daca par nepoliticos dar am nevoie neaparat de acest ceai!
Va astept raspunsul! O zi buna!


Buna ziua
Nu avem un servicu care sa trimita prin posta
Nu are cine sa se ocupe de acesta activitate

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic