luni, 13 februarie 2012

El are psoriazis de 1 an.

Buna ziua,
Imi cer scuze ca va deranjez ...dar am niste intrebari legate de ceaiul deniplant
Acum 2 saptamani am cumparat de la dumneavoastra ceaiul deniplant pt tatal meu.El are psoriazis de 1 an. De cateva zile are dureri mari de cap si ameteli si vroiam sa stiu daca aceastea sun reactii de la ceai si daca mai poate sa il ia in continuare...
Va multumesc

Buna ziua
Nu, ceaiul deniplant nu poate da astfel de reactii
Totusi este bine sa Intrerupeti administrarea ceaiului daca aveti impresia ca din cauza ceaiului au aparut astfel de manifestari.
Cum am spus cand l-ati cumparat, dupa o luna de zile sau mai devreme poate veni dansul personal cu o copie de pe buletin, intocmim un proces verbal si primeste banii inapoi.
Acest lucru este scris si pe prospect
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic