sâmbătă, 4 februarie 2012

tratament psoriazis

Buna ziua,

Am mai cumparat de la dumneavoastra ceai pentru psoriazis(pentru fiul meu) si sunt foarte multumita de rezultate. De fiecare data am trimis banii prin mandat postal si am primit pachetul,acum insa as avea nevoie de o doza mai repede de 14 zile. Se poate sa-mi trimiteti prin Fan Courier?

Sunt din Rm.Valcea,
Daca nu se poate, va voi trimite azi banii tot prin mandat si va rog din suflet sa-mi trimiteti ceaiul cat puteti dumneavoastra de repede.Fiul meu studiaza in Anglia si as avea zilele acestea o ocazie sa-i mai trimit aceasta doza de ceai. Va multumesc pentru intelegere.


Buna ziua
Plantele deniplant pentru tratament psoriazis se pot obtine acum numai direct de la bucuresti
Cred ca cel mai repede ar fi sa trimitem noi plantele in anglia
Sunati-ne sa stabilim cum procedam
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic