luni, 6 februarie 2012

parapsoriazis

Buna ziua,

Astazi am facut biopsia pielii fiind suspecta de parapsoriazis.
As vrea sa stiu daca ceaiul indicat de Dv. pentru psoriazis este util si in cazul meu, pentru ca nu as vrea sa astept rezultatul biopsiei, 30 zile, fara sa fac nimic.

Am folosit pimafucort fara nici un rezultat.

Prietena mea, care este medic endocrinolog a contactat de curand un herpes genital, ar vrea sa stie daca o poate ajuta si pe ea acest ceai.

Va multumesc mult,

Buna ziua
au mai fost pacienti care au avut acest diagnostic si au folosit ceaiul deniplant cu rezultate bune
Pentru herpes e posibil sa ajute ceaiul Imuniplant pentru ca intareste sistemul imunitar si regleaza metabolismul celular.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Un comentariu:

Anonim spunea...

Si eu am fost diagnosticat cu parapsoriazis, di pacate ceaiurile d-nului Giurhiu nu au avut niciun efect........

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic