miercuri, 8 februarie 2012

psoriazisul de pe scalp

buna ziua!!!
folosesc ceaiul deniplant de aproape doua saptamini, si deja am observat unele ameliorari a bubitelor de pe corp (cele recent aparute se usuca oarecum, iar la cele mai vechi, pentru ca am vreo trei, insa mici ca dimensiune, se subtiaza cojita si se ia mult mai usor). despre psoriazisul de pe scalp, deocamdata nu pot spune nimic si as vrea sa intreb, ca doar nu e posibil ca pe corp sa fie rezultate iar pe scalp nu. din cite am citit pe scalp trece mai greu, ce-i drept, acolo am plagi mai de demult. problema e ca s-a format o coaja mai groasa si as vrea sa stiu daca trebuie sa suport asa, sau pot sa dau cu ceva (desi nu as dori)... si inca ceva, am observat ca mi s-a rarit putin parul in fata si sper din suflet ca o sa creasca la loc... acum regret doar un singur lucru: ca nu am dat importanta ceaiului dvs. mai devreme...
va multumesc si astept raspuns.

Buna ziua
Daca in anumite locuri se conoaste o ameliorare, inseamna ca organismul a raspuns pozitiv.
La unii au disparut mai intai pe corp si apoi pe cap, la altii invers.
In mod normal cojile trebuie sa devina din ce in ce mai subtiri si sa se desprinda singure,
Depre cresterea parului nu va pot spune nimic.
Va sugerez sa cititi tot ce am scris eu pe internet despre aceasta afectiune si despre ceaiul deniplant, eventual intrati pe forum si pe blog si vedeti ce au spus si altii.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic