miercuri, 8 februarie 2012

ceaiul pentru psoriazis

Domnule Giurgiu,
As vrea sa achizitionez si eu ceaiul pentru psoriazis pt mama mea. Ea este din Iasi, eu momentan lucrez in Bucuresti insa din pacate nu pot pleca inainte de ora 18. Mama mea a intrebat la farmacii in Iasi insa acolo i-au spus ca nu aduc ceaiul dumneavoastra. Vreau sa stiu daca imi puteti spune o farmacie in Bucuresti de unde pot cumpara medicamentul. Daca farmacia Help Net de la Piata Gorjului ar putea primi ceaiul dvs mi-ar fi de un real folos.
Daca nu se poate rezolva prin farmacii voi incerca prin curierat in Bucuresti.
In speranta unui raspuns cat mai prompt, va multumesc anticipat.
Cu respect,

Buna ziua
Plantele Deniplant se pot obtine numai de la biroul nostru din bucuresti pe data de 02.03.12 intre orele 12-16
Nu avem un serviciu care sa trimita prin posta, iar la faramcii nu mai trimitem pentru ca nu mai avem cantitati mari.
Pentru programari sunati la 0744827881 sau 0212338973

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic