duminică, 26 februarie 2012

Folosesc ceaiul Deniplant aproximativ de 3 ani de zile

buna ziua,

Folosesc ceaiul Deniplant aproximativ de 3 ani de zile si imi este bine cu el( cel putin pana acum). O perioada am achizitionat ceaiul direct de la dvs , iar apoi l-am ridicat de la farmaciile Diana din Bucuresti. De la inceputul anului nu am mai putut achizitiona acest ceai de la farmacie, ci a trebuit sa-l cumpar direct de la dvs. Intrebarea mea este daca in viitor exista vreo posibilitate sa mai ridic ceaiul de la farmacie?

De 15 ani de cand sufar de acesta bola, tratamentul cu Deniplant mi se pare cel mai eficient si imi este teama ca nu cumva sa nu il mai pot achizitiona. Si cand spun asta nu ma refer ca nu mi-l mai pot permite finaciar, ci ca nu cumva sa dispara de pe piata.

va multumesc si astept raspunsul dvs.

Buna ziua
In acest moment nu mai avem cantitati mari pentru a trimite la farmacii

In masura in care in vara acesta vom reusi sa facem rost de plante vom relua distributia prin farmacii
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic