duminică, 26 februarie 2012

sotul meu care are psoriazis de mai bine de 8 ani

Buna ziua
Am citit mai multe despre acest ceai , si vreau sa cumpar si eu pentru sotul meu care are psoriazis de mai bine de 8 ani , si bineinteles ca am luat tot felul de creme , care amelioreaza ceva , dar ramane destul . Cel mai bine a reactionat vara trecuta , cand am fost o saptamana in concediu in Grecia , dupa ce am venit am constatat ca aproape au disparut cojile dar acum fiind foarte stresat apar parca si mai repede si mai multe. Sotul meu are 48 de ani.
Va rog sa-mi raspunde-ti si sa ma indrumati mai departe pt a pute cumpara ceaiul
Multumesc

Buna ziua
Plantele deniplant se pot obtine de la Bucuresti, Sos pantelimon nr 258 bl 47 sc c et 3 ap 142 interfon 142
sector 2
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Suntem dintr-o comuna de langa Medias jud Sibiu, trebuie sa existe o alta modalitate de a cumpara ceaiul , fara sa venim la Bucuresti


Buna ziua
Puteti trimite pe altcineva sa vi-l cumpere.
Noi nu avem alta posibilitate.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
0744827881
0212338973

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic