duminică, 26 februarie 2012

sufera de un psoriazis foarte urat

Buna ma numesc E...., sunt din Ploiesti si de 3 ani locuiesc impreuna cu fam in Spania .Am o fetita de 14 ani si de 2 ani sufera de un psoriazis foarte urat . asm fost cu ea la mai multi medici si nu am gasit nici un tratament cu care sa o pot vindeca . Intamplator am intrat pe internet si am dat de aceasta adresa si m-ar interesa acest ceai ,numai ca eu nu am cum sa vin la Bucuresti, nu se poate sa mi-l trimiteti prin posta sau care ar fi metoda mai usoara pt a-l procura .Daca vreti sa imi spuneti si cat costa .Multumesc mult si astept raspunsul dumneavoastra.

Buna ziua
Pentru a trimite plantele in Spania este necesar sa ne trimiteti banii prin western union sau money gram
si cand ii primim expediem plantele cu posta romana in Spania
Plantele pentru o luna costa 35 euro +15 euro taxele postale.
Adresa este GIURGIU GHEORGHE
Oras VOLUNTARI
Jud Ilfov
Cod 077191
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic