miercuri, 8 februarie 2012

Deniplant-psoriazis

Buna seara,

Am cumparat de la dumneavoastra ceai Deniplant-psoriazis pentru fiul meu in fiecare luna pana in prezent, am fost foarte multumita de rezultate. Acum as vrea sa continuam, dar aflu de la dumneavoastra ca nu mai trimiteti prin posta, eu fiind din Ramnicu Valcea.

Nu pot sa cred ca nu exista si o alta posibilitate decat prezenta mea in Bucuresti, asta ar presupune sa-mi iau o zi de concediu in acest scop.

Va rog din suflet ajutati-ma cu o solutie: posta rapida , eventual pentru mai multe luni, suport eu toate cheltuielile de transport, sau orice alta varianta imi propuneti, dar fara sa fie necesara prezenta mea in Bucuresti.

Multumesc pentru intelegere si sper in sprijinul dumneavoastra!


Buna seara.
Pentru a obtine plantele deniplant ne puteti contacta la 0212338973 sau 0744827881
sau direct la birou pe data de 02.03.12
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic