miercuri, 29 februarie 2012

psoriazis unghial

Buna ziua!

Va deranjez si eu cu o intrebare. Sotul meu, care se trateaza de multa vreme cu
antimicotice pentru a-si rezolva problemele cu unghiile, a aflat ieri cu surprindere
ca defapt are psoriazis unghial. Sincer, nici nu am stiut ca exista si aceasta
forma de psoriazis. Atunci am facut legatura cu faptul ca pe pe piele ii mai apar
uneori niste pete rosiatice ( fara sa capete o forma violenta de manifestare, si
fara sa formeze coji ), care se mai estompeaza la un moment dat, dar parca stau in
stand-by.

Intrebarea mea este daca ceaiul dvs poate ajuta si in problema legata de unghii,
si daca ar trebui sa il vedeti mai intai. Am vazut ca aveti un birou pe Sos.
Pantelimon, iar coincidenta face ca eu sa am biroul pe Morarilor, deci nu ar fi nici
o problema sa vina oricand puteti dvs sa va faceti timp.

In asteptarea unui raspuns va urez o zi minunata si multa sanatate!

Cu stima,



Buna ziua

Avand in vedere ca plantele Deniplant actioneaza in exclusivitate asupra cauzelor interne care duc la declansarea si intretinerea manifestarilor cutanate tip psoriazis, odata ce a raspuns pozitiv organismul, pielea, inclusiv unghiile se vor vindeca singure.

In general in prima luna, maxim a doua, se poate vedea daca si cum va raspunde organismul. De aceea, dupa 30 de zile daca nu sunteti multumit, puteti veni la birou si primi banii inapoi.

Eu nu sunt medic, deci nu pot acorda consultatii. Putem discuta insa despre plante si modalitatea de preparare si administrare

La biroul din bucuresti pot fi gasit pe data de 02.03,.12 intre orele 12-16.

.Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic