marți, 15 decembrie 2009

regim alimentar in psoriazis

roxrml

Regimul este CEL MAI IMPORTANT pentru o viata sanatoasa, si este OBLIGATORIU la bolnavii cu psoriazis. Pana la moarte si chiar daca te vindeci cu Deniplant. Cine va spune altceva va pacaleste. [Intrebati-l de exemplu pe dl. Giurgiu ce tipuri de alimente consuma - mananca ORICE sau face o selectie, mananca ingrijit si bea la fel? Bea apa obisnuita sau pana si apa si-o filtreaza cu filtre speciale?] Exemplul cu votca, ca un exemplu de extrema, este elocvent. Daca beti o cola dulce, rece si savuroasa sau mancati un mezel sau o friptura delicioasa, grasa, suculenta si bine condimentata ori gustati niste chipsuri cu aroma de [...] nu par extreme dar nocivitatea lor si influenta asupra evolutiei bolii sunt VIZIBILE. Va furati singuri caciula si pacat de banii care-i aruncati (da, aruncati) pe Deniplant incercand sa spalati urmele "pacatelor" alimentare.

Eucerin daca imi amintesc bine nu are efecte durabile notabile in psoriazis.

Ureea nu lipseste nimanui. Am mai auzit teoria "daca vrei sa scapi de psoriazis, bea-ti propria urina", bazata pe aceeasi idee eronata. Ureea este - in esenta - toxica organismului si eu personal nu cred ca e o solutie pentru psoriazis. Este un derivat al unui produs prin care organismul elimina toxine.

giurgiu
MODERATOR
Orice om sanatos si mai ales bolnav, indiferent de boala trebuie sa tina un regim de bun simt .
Da si eu tin acest regim daca il poti numi asa. Mananc numai ce imi place si vad ca nu-mi face rau.
Spre exemplu aseara am mancat un peste marinat. A fost foarte bun si mi-a placut. La ora 24 insa m-am trezit din somn cu arsuri gastrice. A trebuit sa iau o lingurita de cafea macinata pentru a ma linisti.
Credeti ca data viitoare voi mai manca acest peste marinat?

Referitor la apa sa stiti ca eu m-am obisnuit sa beau apa minerala borsec.
In rest cand nu am folosesc apa din fantana proprie care are un filtu obisnuit si care cred ca poate concura cu apa plata.

Mai nou, acum in ultima vreme am trecut pe seminte. De toate felurile, unele cum sunt semintele de ridichii chiar incoltite.
Am la micul dejun chiar si grau incoltit. Si pentru ca nu l-am mancat la timp a crescut de 10 cm.

Asadar sfatul meu este mancati ce va place si va prieste.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic