marți, 22 decembrie 2009

am folosit si folosec ceaiu deniplant .msi sunt foarte maultumit de iel

daniel din tecuci says:
November 2, 2009 at 8:15 pm

am folosit si folosec ceaiu deniplant .msi sunt foarte maultumit de iel akum nu stiu .cum functioneaza ala alte persoane dar vreau sa va spun ca mia disparut in 85% din sup corpului …. adica avem si la ambele coate ,la anbele gpicioare de la genunki si pana jos la laba piciorului . incusiv in cap si a inceput sa apara in restul corpului adica pe stpate pe burta etc… mergerti pe varianta deniplant …. e sigur nici eu nu aveam incredere in aceasta firma dar e ceva serios .nu am nimic cu domnul gheorghe nici nul cunosc dar am avut onoarea sa vb cu iel mergeti pe varianta deniplant

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic