luni, 7 decembrie 2009

daca merg la solar imi dispare psoriazisul ?

axel_pur axel: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
axel_pur axel: buna seara din nou
giurgiu gheorghe: da
axel_pur axel: sunt Alex si sufar de psoriazis
axel_pur axel: am tot stat pe ganduri
axel_pur axel: ce putea dupa 2 ani
axel_pur axel: sami reapara
axel_pur axel: boala
axel_pur axel: am avut si acum 2 ani
axel_pur axel: si mam vindecat cu ceaiul dumneavoastra
giurgiu gheorghe: dca problemele interne nu au fost rezolvate definitiv
axel_pur axel: si vreau sa va zic ca eu am folosit proteine pt muschi
giurgiu gheorghe: si s-a intrerupt ceaiul cand nu trebuia
giurgiu gheorghe: si au aparut factorii declansatori dinnou.
axel_pur axel: se poate ca acele proteine sami
giurgiu gheorghe: boala a reaparut
axel_pur axel: sa fi fost factorul
giurgiu gheorghe: proteinele de care vorbesti nu sunt de cat chimicale
axel_pur axel: care a declansat psoriazisul
giurgiu gheorghe: si e posibil
axel_pur axel: pentru ca stres eu nu am mai avut
axel_pur axel: eram fericit
axel_pur axel: sau cum suneti Dumneavoastra
giurgiu gheorghe: da dar nu avei muschi
axel_pur axel: am oprit brusc tratamentul
axel_pur axel: si asta e adevarat
giurgiu gheorghe: acum ai muschi dar ai si psoriazis
axel_pur axel: dar acum ca stiu pentru ca miati spus
giurgiu gheorghe: cat timp ai facut
axel_pur axel: am sa beau ceauil si dupa acestea trec
axel_pur axel: definitiv
giurgiu gheorghe: cu siguranta
axel_pur axel: ce sa fac??
giurgiu gheorghe: ceaiul cat timp ai baut
axel_pur axel: acum 2 ani
axel_pur axel: sau acum de cand miau aparut din nou
axel_pur axel: ?
giurgiu gheorghe: cat timp ai baut ceaiul
axel_pur axel: cand am avut ultima data acum 2 ani cnd mam vindecat??
axel_pur axel: am baut
giurgiu gheorghe: da
axel_pur axel: 1 luna si 2 saptamni
axel_pur axel: asa ceva
axel_pur axel: dupa ce miau disparut complet am si incetat sa il mai beau
giurgiu gheorghe: nimeni nu s-a vindecat asa repede
axel_pur axel: nestiiind
axel_pur axel: cva nu trebuie
axel_pur axel: da am vazut pe siteul dumneavoastra
axel_pur axel: ca la multi dupa 3 4 luni
giurgiu gheorghe: da in general 4-6 luni
axel_pur axel: doamne fereste
axel_pur axel: si acum am facut iar comanda
axel_pur axel: il beau de 3 saptamani
giurgiu gheorghe: eu am avut rabdare sa beau 2,5 ani
axel_pur axel: si inca nu se vede nimic
axel_pur axel: va cred
giurgiu gheorghe: trebuie sa ai rabdare
axel_pur axel: dupa 2 ani jumatate au disparut complet???
axel_pur axel: la dumneavoastra
axel_pur axel: ?
giurgiu gheorghe: da
axel_pur axel: am inteles
axel_pur axel: vreau sa va spun ceva
giurgiu gheorghe: da
axel_pur axel: am cunoscut din intamplare un doctor farmecist
axel_pur axel: care mia zis ca
axel_pur axel: daca beau ceaiul doar ameloirez boala
axel_pur axel: si ea va recidiva la fiecare 2 ani
giurgiu gheorghe: a baut si el
giurgiu gheorghe: de unde stie
axel_pur axel: si surpinzator ca mie dupa 2 ani mi-a recidivat
axel_pur axel: da asta nu l-am intrebat
giurgiu gheorghe: dca intrebi un dermatolog iti spune ca nu exista asa ceva
giurgiu gheorghe: nu se poate vindeca psoriazisul
axel_pur axel: am citit la dumneavoavoastra pe forum si ziceau oamenii care au baut ceaiul
axel_pur axel: ca nu mai au avut treaba cu regimul
giurgiu gheorghe: da nu e nevoie de regim
axel_pur axel: da mie mi-a spus ca daca tin regim alimentar
axel_pur axel: se poate rezolva
axel_pur axel: din interio
axel_pur axel: r
axel_pur axel: ce sa zic
giurgiu gheorghe: cine ti-a spus
axel_pur axel: acel doctor
axel_pur axel: nu ii stiu numele
giurgiu gheorghe: pai atunci mergi la el si tine regim dati cu unguente si scapi mai repede
giurgiu gheorghe: si iar o sa-ti apara
axel_pur axel: da sunt sigur
axel_pur axel: nu oricum nici nu vreau sa aud de regim sau unguente
axel_pur axel: si stiu ca nu mi-au ajutat
giurgiu gheorghe: pai atunci nu stiu de ce discutam de acest medic
axel_pur axel: pentru ca 2 ani de zile m-am uns intruna
axel_pur axel: cu ele
giurgiu gheorghe: eu nu-l contrazic
axel_pur axel: si deloc nici un rezultat
giurgiu gheorghe: fiecare cu studiile si parerile lui
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
axel_pur axel: ce mi-a facut bine a fost ceaiul dumneavoastra
giurgiu gheorghe: el stie mai bine
axel_pur axel: si cu el vreau sa merg inainte
giurgiu gheorghe: nici o problema
axel_pur axel: si vreau sa va multumesc ca ati descoperit acest ceai din plante
axel_pur axel: va sunt recunoscator
giurgiu gheorghe: daca nu eram bolanv nu gaseam acest remediu
axel_pur axel: pentru ca daca nu erati dumneavoastra si acest ceai
axel_pur axel: poate si acum le aveam si era mai rau
giurgiu gheorghe: sunt convins
axel_pur axel: din acte am auzit acele creme contin cortizon
axel_pur axel: care e daunator
giurgiu gheorghe: majoritatea
axel_pur axel: incerc cum pot si as vrea sa continui toata viata acest ceai
axel_pur axel: si dupa ce ele imi vor disparea
axel_pur axel: sper sa fie posibil financiar
giurgiu gheorghe: nu e nevoie toata viata
giurgiu gheorghe: trebuie pana se rezolva problema definitiv
axel_pur axel: dar cand stiu eu cand problema e rezolvata definitiv
axel_pur axel: ?
axel_pur axel: spunetimi va rog
giurgiu gheorghe: cand dispar complet si cand bei o zi da si 3 nu si nu mai apare nimic
giurgiu gheorghe: sau mai bei o data pe sapatamana
giurgiu gheorghe: si e ok
axel_pur axel: am inteles
axel_pur axel: ce am vazut
axel_pur axel: lamine
axel_pur axel: foarte mult mi-a fost de ajutor soarele
axel_pur axel: eu vara asta am avut pe picior
axel_pur axel: o bubita mica
giurgiu gheorghe: ajuta la suprafata si pacaleste
axel_pur axel: si stand la soare ea a disparut
axel_pur axel: am inteles
giurgiu gheorghe: te-ai pacalit
axel_pur axel: pe picior acolo ea a aparut prima data
axel_pur axel: si stiu
axel_pur axel: cand acolo imi va aparea
axel_pur axel: atunci va trebui sa iau ceaiul
axel_pur axel: vreau sa va intreb ceva stiu ca nu sunteti doctor dar poate v-au mai intrebat si altii sau alti aflat de la alti pacienti din intamplare
axel_pur axel: daca folosesc salonul de bronzat
axel_pur axel: poate sami dauneze
axel_pur axel: la psoriazis
axel_pur axel: ?
axel_pur axel: poate stit cumva de la alti pacienti
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: e posibil sa te umpli pe tot corpul dupa acea
giurgiu gheorghe: eu asa am facut
giurgiu gheorghe: cu ultravioletele
axel_pur axel: va multumesc pentru sfat
giurgiu gheorghe: cu placere
axel_pur axel: m-am gandit la acel salon de bronzat deorece stiu ca dupa ce ele dispar complet stiu ca raman pete albe
axel_pur axel: si de aceea ma gandeam sa merg la salon sa ma bronzez putin
axel_pur axel: dar asa nu voi mai merge
giurgiu gheorghe: vad ca nu intelegi ca acel lucru e doar o amagire
axel_pur axel: am inteles
axel_pur axel: va multumesc din nou
axel_pur axel: o seara placuta sa aveti
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: la fel
axel_pur axel is typing a message.
axel_pur axel: la revedere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic