luni, 7 decembrie 2009

Pe situl lui apare si un tratament pt psoriazis prin tamponri cu tinctura de iod in loc de bicarbonal te sodiu.

În data de 7 decembrie 2009, 15:51, s.......... .c..... a scris:
Buna ziua

Am vazut inregistrarea cu Dr Simoncini. I-am trimis chiar un mesaj - nici un raspuns deocamdata. Pe situl lui apare si un tratament pt psoriazis prin tamponri cu tinctura de iod in loc de bicarbonal te sodiu. Ce parere aveti? Eu oricum nu voi incerca din cauza problemelor tiroidiene.

Legat de alta viziune asupra bolilor aici este un link in engleza: http://www.mnwelldir.org/docs/terrain/lost_history_of_medicine.htm care are trimiteri si la alte carti online.

Va rog sa-mi spuneti in cursul saptamanii acesteia cd mai veniti in Bucuresti: doar vinerea asta sau si cealalata.

Cu multe multumiri si multa sanatate,

S......... .C.....



Buna ziua
Luna acesta sunt la birou pe 11 si 18.12.

Referitor la iod, este posibil sa ajute la suprafata.
Eu nu am incercat . Voi pune acest mesaj si pe forum si pe blog, poate mai incearca cineva.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic