marți, 8 decembrie 2009

am psoriazis; imi ies niste besicute cu un lichid alb galbui

Nicol Nicol appears to be offline and will receive your messages after signing in.

Nicol Nicol: buna
giurgiu gheorghe: buna ziua
Nicol Nicol: sunt mirela
Nicol Nicol: am psoriazis
Nicol Nicol: din mai
giurgiu gheorghe: da
Nicol Nicol: si e mai complicat
Nicol Nicol: imi ies niste besicute cu un lichid
Nicol Nicol: alb galbui
giurgiu gheorghe: e posibil
Nicol Nicol: si acum sunt la rasnov
giurgiu gheorghe: ok
Nicol Nicol: sa fac tratament cu pestisori
Nicol Nicol: sunt de o saptamana
Nicol Nicol: ce parere aveti?
giurgiu gheorghe: pai eu ma ocup cu plantele deniplant nu cu pestisorii
Nicol Nicol: din cate am citit pe internet sar putea sa am psoriazis pustulos
giurgiu gheorghe: e posibil
giurgiu gheorghe: insa mai e si altceva care formeaza pustulele
Nicol Nicol: ce?
giurgiu gheorghe: nu am idee
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: cred ca un medic va poate spune mai multe
Nicol Nicol: cum pot sa cumpar acest ceai?
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: aici gasiti detalii
Nicol Nicol: va multumesc
giurgiu gheorghe: cu palcere
Nicol Nicol is typing a message.
Nicol Nicol: o zii buna
giurgiu gheorghe: la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic