luni, 14 decembrie 2009

persoane cu sclerodermie

Dorina Petcu: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Dorina Petcu: ma scuzati am putea sa discutam cateva minute?
giurgiu gheorghe: sigur, spuneti
Dorina Petcu: vroiam sa va intreb cat timp credeti ca as putea sa fac acest tratament
giurgiu gheorghe: au fost pacienti care au folosit numai 4-6 luni, dar sunt altii care au trecut si de 3 ani de ile
Dorina Petcu: va referiti la persoane cu sclerodermie?
giurgiu gheorghe: nu cu psoriazis
giurgiu gheorghe: cu sclerodermie nu au fost asa multi sa pot face o statistica
Dorina Petcu: dar i-ati vazut personal pe cei cu sclerodermie? si in ce sens s-au vazut aspecte pozitive?
giurgiu gheorghe: pielea si-a revenit elasticitatea nu mai era grosa cu scoame, nu mai crapa
giurgiu gheorghe: articulatiiile nu mai erau dureroase si si-au recapatat mobilitatea
Dorina Petcu: acesta este realmente un lucru laudabil pt. tratamerntul dvs.
giurgiu gheorghe: actinoneaz in exclusivitate asupra deficientelor interne care produc astfel de anomalii
Dorina Petcu: eu am incercat sa ma feresc cat pot sa nu fac corticoizi dar deja ma gandesc la un tratament medicamentos pt.ca am inceput sa am dureri articulare
giurgiu gheorghe: acestea fac bine pe moment dar pe termen lunfg e un dezstru
Dorina Petcu: v-ati dat seama in final ce duce la producerea bolilor sistemice pt.ca medicina noastra este neputincioasa si nu spune ceva concret in acest sens?!
giurgiu gheorghe: sistemul imunitar scade sub un anumit prag si de aici apar o serie de dereglari la nivelul ficatului rinichilor si glandelor suprarenale
giurgiu gheorghe: toate acestea raspund de cum arata pielea
Dorina Petcu: da, asa am citit si eu; dar in cazul meu se spune ca la sclerodermie este vorba de o proteina, nu stiu care, care afecteaza sistemul imunitar
giurgiu gheorghe: daca sapam adanc vom cosntata ca poate fi vorba si de o mutatie genetica sau mai stiu eu ce
giurgiu gheorghe: Foiecare isi da cu parerea cum o fac si eu
giurgiu gheorghe: problema este ca eu o fac dupa ce vad rezultate si nu fac pronosticuri
giurgiu gheorghe: si dupa ce vad de ce s-a intamplat sa mearga
Dorina Petcu: va multumesc pentru timpul afectat si va doresc succes in continuare, sanatate si putere de munca
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
Dorina Petcu: cred ca o sa incerc sa fac si eu o comanda pe site-ul dvs.
giurgiu gheorghe: imi trimiteti pe email un mesaj
Dorina Petcu: ceaiurile interactioneaza cumva cu alte medicsmente - eu acum mai iau niste vitamine, calciu, vit.E,C, piascledin
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: poate fi urmat orice alt tratament in paralel
Dorina Petcu: am inteles - multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic