sâmbătă, 26 decembrie 2009

am fost la medicul de familie si a zis ca e psoriazis

Olariu Cristina Maria appears to be offline and will receive your messages after signing in.

Olariu Cristina Maria: buna ziua
Olariu Cristina Maria: am vazut site-ul dumneavoastra si mi-a atras atentia ceaiul Deniplant
Olariu Cristina Maria: sa va spun cazul meu...
Olariu Cristina Maria: acum un an de zile mi-a aparut pe coate niste pete rosii
Olariu Cristina Maria: apoi a aparut pe picioare acele pete si dupa urechi
Olariu Cristina Maria: am fost la medicul de familie si a zis ca e psoriazis
Olariu Cristina Maria: si mi-a dat un unguent numit "Daivobet"
Olariu Cristina Maria: dupa ce m-am dat cu acel unguent petele s-au mai vindecat si in locul acelor pete a ramas niste pete albe, ca niste cicatrici
Olariu Cristina Maria: dupa cateva zile in care nu am mai folosit acel unguent, mi-au aparut iara acele pete rosii
Olariu Cristina Maria: anul asta am fost la mare in Ibiza si cand am revenit, am observat ca mi-au aparut petele acelea pe spate si mai putin pe abdomen
Olariu Cristina Maria: si plus de asta cred ca imi este afectat si scalpul capului de catre aceasta boala deoarece ma scarpin tot timpul in zona capului si am foarte multa matreata
Olariu Cristina Maria: stiu ca nu e bine sa ma scarpin in zonele afectate pentru ca se agraveaza dar chiar nu mai stiu ce sa fac...
Olariu Cristina Maria: de unguente sunt satula...
Olariu Cristina Maria: am vazut site-ul dumneavoastra cu niste poze a persoanelor afectate de aceasta boala...
Olariu Cristina Maria: la mine apar ca niste pete rosii la care li se formeaza o coaja subtite deasupra
Olariu Cristina Maria: dar aceste pete nu sunt una langa alta precum am vazut in pozele persoanelor afectate ci sunt mai rarefiate...
Olariu Cristina Maria: cert este inca ca aceste pete mi-au aparut in decursul unui an pe toata suprafata corpului...
Olariu Cristina Maria: astept un raspuns de la dumneavoastra cu privire la parerea pe care o aveti referitoe la cazul meu si daca credeti ca ceaiul Deniplant m-ar putea ajuta
Olariu Cristina Maria: Va multumesc
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: au fost foarte multi pacienti care avand acelasi diagnostic pe care il aveti si consumand ceaiul deniplant au avut rezultate pozitive
giurgiu gheorghe: important este ca organismul sa reactioneze la acest ceai si in general in prima luna, maxim a doua se poate vedea acest lucru
giurgiu gheorghe: Dupa data de 08,01.2010 puteti veni la biroul deniplant sa-l cumparati sau daca sunteti di provincie cititi aici cum se obtine
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: alte informatii la 0744827881 sau 0212338973

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic