luni, 28 decembrie 2009

Psoriazis 18 mai 2008:folosind ceaiul Deniplant apar primele semne de remisiune

Din experienta unui bolnav de psoriazis

Psoriazis 18 mai 2008: primele semne de remisiune
Stiu ca am promis ca o sa pun poze noi lunar, dar in a 19-a zi de tratament cu ceai Deniplant am observat deja primele remisiuni, asa ca iata cateva poze "in avans". Zonele cu primele rezultate is zonele in care nu m-am scarpinat deloc (nici recent nici de-a lungul timpului). Remisiunea are loc dinspre centrul plagilor spre margini, ca la orice remisiune psoriazica "obisnuita". N-am tinut deloc regim alimentar in perioada asta. Nu am folosit niciun fel de unguente, raze ultraviolete (medical sau banalul "stat la soare"), nimic - nimic exceptand tratamentul cu ceaiul medicinal Deniplant. Partea nefericita e ca de cand beau ceaiul "am pus pe mine" cam un kilogram, se pare ca ceaiul metine sau creste apetitul... Eh, asta sa fie baiul al mai mare...

31 mai 2008: dupa prima luna de tratament cu ceaiul Deniplant

Dupa o luna de tratament cu ceai Deniplant, am constatat:

* reducerea cantitatii de scuame cu 80%, reducerea marimii scuamelor la scuame de dimensiunea matretii;
* pruritul (mancarimea) este la fel de mare;
* grosimea plagilor a scazut substantial, mai ales in zonele cu forme mai severe de psoriazis;
* scaderea intensitatii inrosirii psoriazisului dupa baie (zonele sunt usor mai deschise la culoare);
* zone de remisiune dinspre centru spre exterior in anumite zone (pe centrul pieptului intre mameloane) & inca vreo cateva zone unde nu sunt sigur insa daca nu cumva sunt zone pre-existente in acest stadiu sau chiar sunt in remisiune, dupa cum vreau eu sa cred (zonele laterale costale stanga si dreapta);
* cateva puncte noi, dar cu evolutie aparent lenta.

02 iulie 2008 - impreuna cu putin soare, rezultate bune!

Fara regim alimentar strict, dar cu ceaiul Deniplant baut in mod regulat, luna aceasta am prins doua duminici in care am putut sta putin la soare (prima oara 3-4 ore, a doua oara 5-6 ore). Rezultatele sunt excelente; in alte dati asemenea rezultate le obtineam dupa 5-6 zile de bronzat la mare de dimineata pana seara. In pozele - detaliu facute cu pielea umeda (dupa dus) se vede cel mai bine "fragmentarea" zonelor rezistente de psoriazis (apar in fotografii ca niste"buburuze" rosii mici si multe in locul fostelor plagi uniforme) - acesta este unul din semnele de remisiune binecunoscute.

Dupa inca o luna am intrerupt tratamentul din motive financiare. Am gasit altul mai ieftin, iar acum folosesc enbrel gratuit.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic