marți, 22 decembrie 2009

pareri pro si contra fata de deniplant

23.04.2009 12:12
Psoriazis
Exista un ceai, cauta pe net ceaiul Deniplant. Am avut acum 3 ani probleme cu psoriazisul, dar am urmat un tratament cu acest ceai timp de cateva luni, iar acum nu mai am nici o problema. De fapt nu mai am nici o problema de 2 ani.
16.12.2009 12:59
psioriazis
referitor la ceaiul deniplant mesajul de mai sus cred ca este scris de dl GIURGIU cel care produce acest ceai caci eu consum ceai de 6 lui si tot astept sa-si faca efectul dar nici macar o ameliorare darmite VINDECARE cum sustine dl GIURGIU.

22.12.09
deniplant
In general, la cei care au folosit ceaiul deniplant,in prima luna, maxim a doua s-a vazut daca organismul raspunde sau nu. Rata de raspuns este de 85%,
de aceea dupa prima luna daca nu esti multumit poti primi banii inapoi.Nu recomandam nimanui sa foloseasca acest ceai mai multe luni, daca nu observa ca organismul raspunde si nu e multumit.
Personal de peste 25 de ani nu mai am nici o problema. Au fost pacienti care au mai avut o recadere dupa 10 ani.
Au fost si pacienti 10-15 % carora nu le-a raspuns organismul.Fiecare organism este unicat si raspunde in felul sau.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account
it. Look advanced to more added agreeable from you!
By the way, how can we communicate?

my blog; diets that work

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic