miercuri, 23 decembrie 2009

puteti merge la un medic sa va vada si poate va spune el daca deniplant actioneaza sau nu

Bianca Andreescu: buna dimineata
Bianca Andreescu: am observat ca ultimul ceai pe care mi l-ati trimis este Deniplant Kids
Bianca Andreescu:
Bianca Andreescu: de ce?
Bianca Andreescu: chiar nu este nici o diferenta intre ele?
Bianca Andreescu:
giurgiu gheorghe: Buna ziua
giurgiu gheorghe: ceaiul pe care vi l-am trimis este ceaiul Deniplant
giurgiu gheorghe: nu mai avem cutiile originale si am trimisin cutia de la kids pe care ati vazut ca este sters kids
giurgiu gheorghe: de fiecare data v-am trimis aceeasi cutie
giurgiu gheorghe: daca nu doriti sa mai primiti ceaiul in acesta cutie nu va vom mai trimite si puteti veni si lua ceaiul direct de la birou la pliculete
Bianca Andreescu: problema mea era ceaiul nu cutia
Bianca Andreescu: bineinteles ca nu ma deranjeaza cutia
Bianca Andreescu: ideea era ca imii era teama sa nu se fifacut vreo greseala
giurgiu gheorghe: ceaiul este aceelasi
Bianca Andreescu: asta era
giurgiu gheorghe: nu facem greseli
Bianca Andreescu: toata lumea mai face
Bianca Andreescu: nu va suparati
giurgiu gheorghe: un moment
giurgiu gheorghe: nu ma supar
giurgiu gheorghe: am revenit


Hide Recent Messages (F3)

Bianca Andreescu: da
Bianca Andreescu: deci asta era ideea
Bianca Andreescu: era doar o intrebare
Bianca Andreescu: nu trebuie sa ma certati
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: nu va cert
giurgiu gheorghe: ca nu pot face acest lucru
giurgiu gheorghe: am incercat sa va explic situatia
Bianca Andreescu: il uteti trimite si in cutie de lipton
Bianca Andreescu: totul e sa fie ceaiul care trebuie
giurgiu gheorghe: nu avem acele cutii
giurgiu gheorghe: astaptam zilelel acestea cutiile allbastre
Bianca Andreescu: da eu acum am pana la sf lui ianuarie cred
Bianca Andreescu: adica
Bianca Andreescu: o cutie neinceputa
Bianca Andreescu: asa ca...am deocamdata
giurgiu gheorghe: e foarte bine ca v-ati facut o rezerva
giurgiu gheorghe: au fost foarte multe comenzi si de aceea nu am mai avut acele cutii
Bianca Andreescu: acum...sper decat sa inceapa sa se si vada ceva
Bianca Andreescu: deja sunt aproape 3 luni si ...mai nimic
Bianca Andreescu: poate sunt eu prea nerabdatoare
giurgiu gheorghe: daca ati facut 3 luni si nimic inseamna ca organismul nu raspunde
giurgiu gheorghe: si in acest caz nu va sfatuim sa mai luati
Bianca Andreescu: este posibil sa nu imi dau eu seama care este diferenta
Bianca Andreescu: am zis sa mai incerc pana spre primavara
giurgiu gheorghe: puteti merge la un medic sa va vada si poate va spune el
Bianca Andreescu: tot e per asta in care poti sa fii mai "acoperit" ca sa zic asa
Bianca Andreescu: da...
Bianca Andreescu: o sa incerc si var asta
Bianca Andreescu: m-am si scarpinat f tare
Bianca Andreescu: la inceput
giurgiu gheorghe: nu e bine
Bianca Andreescu: si m-am gadit ca am ingreunat procesul
Bianca Andreescu: pt ca
Bianca Andreescu: de cateva zile
giurgiu gheorghe: e posibil
Bianca Andreescu: parca sa zic ca nu mai am mancarimile acelea ingrozitoare
giurgiu gheorghe: atunci inseamna ca e un semn
Bianca Andreescu: da
Bianca Andreescu: asta zic si eu
giurgiu gheorghe: si organismul poate sa raspunda mai incet
Bianca Andreescu: de asta as mai continua 2-3 luni
giurgiu gheorghe: au fost si asemenea cazuri
giurgiu gheorghe: dumneavoastra hotarati
Bianca Andreescu: stiu
Bianca Andreescu: doar ca eram f entuziasmata de ceai si sper sa nu fi fost in van bucuria mea
Bianca Andreescu is typing a message.
Bianca Andreescu: atata tot
Bianca Andreescu:
giurgiu gheorghe: depinde cum va raspunde organismul

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic