luni, 3 decembrie 2007

Un pacient mai vechi

Beau ceaiul DENIPLANT din luna mai 2007 . Evolutia celor cateva pete
 (genunchi si coate ) a fost
 foarte buna . In 2-3 luni , mai ales ca am fost si la mare , acestea au
 disparut. Au mai ramas cateva
 pete pe partea inferioara a mainilor ,asa ca am continuat sa beau ceai .
 Acum cateva zile , desi
 beau ceaiul DENIPLANT ,am constatat ca petele au reaparut pe vechile lor
 locuri . M-am speriat
 si le-am uns cu DAIVOBET UNGUENT . Ma intreb de ce au reaparut mai ales ca
 beau de atatea
 luni acest ceai . Astept un raspuns si un sfat . SA CONTINUI SI CU CEAIUL
 SI CU UNGUENTUL ,
 SA NU MAI FOLOSESC UNGUENTUL ,SAU CE SA FAC CACI SUNT CAM DERUTATA .
  Cu multumiri ,

  MIHAELA C.
 P.S. Adresa mea mihaela....@romtelecom.ro


Buna ziua

Faptul ca au mai aparut cateva puncte inseamna ca problemele interne nu
s-au rezolvat definitiv.
Am mai fost si alti pacienti carora le-au aparut puncte noi pe parcursul
tratamentului
Daca intrati pe forum veti gasi si alte explicatii

De obicei daca se merge la mare, cura heliomarina grabeste vindecarea la
suprafata, insa deficientele interne nefiind rezolvate pot aparea apoi
probleme, cum este si cazul dvs
Vad ca nu ati citit brosura scrisa de mine
Acolo gaseati raspunsul daca sa mai dati cu unguente sau nu.
In mod normal ce incearca ceaiul sa rezolve, cortizonul din unguent strica
la loc
Sfatul meu este sa intrati pe forumul nostru si sa discutati si cu alti
pacienti care folosesc acest produs.

Cu stima
giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic