luni, 24 decembrie 2007

m-am facut cateva zile la rand k dermovate

L.blonda: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
L blonda: pot sa va intreb ceva?
giurgiu gheorghe: da
L blonda: laptele de consum are un efect negativ pt.psoriazis?
giurgiu gheorghe: daca se foloseste Deniplant NU
L blonda: m-am tot gandit lla deniplant si ink nu st hotorata
L blonda: nu stiu ce sa fac
giurgiu gheorghe: nici o problema
giurgiu gheorghe: cand te hotarasti stii unde ne gasesti(www.deniplant.ro)
L blonda: deocamdata nu mai prea am psoriazis....dar nu pot sa fiu sigura pe ziua de maine....
L blonda: m-am facut cateva zile la rand k dermovate
giurgiu gheorghe: asa se intampla , oamenii apeleaza la deniplant cand vad ca nu mai au ce face
giurgiu gheorghe: o sa vezi ca te vei umple daca mai dai cu el
giurgiu gheorghe: citeste pe forum si vei vedea cea u patit si altii
giurgiu gheorghe: actioneaza ca un drog
giurgiu gheorghe: face bine chiar foarte bine pe moment, insa pe termen lung este un dezastru
L blonda: si daca o sa ma umplu f tare in cat timp cu deniplant o sa imi dispara/
giurgiu gheorghe: cand vei intrerupe se va generaliza
giurgiu gheorghe: de unde sa stiu eu
giurgiu gheorghe: depinde cum va raspunde organismul
giurgiu gheorghe: cum ti-am spus citeste pe forum ce spun si ceilalati
giurgiu gheorghe: in general in prima luna, maxim a doua se poate vedea cum raspunde
L blonda: aham...ok multumesc si scuze de deranj
giurgiu gheorghe: nici o problema

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic