sâmbătă, 1 decembrie 2007

PSORIAZIS CU REDUCERE 33%

SF: Buna dimineata. Pot beneficia de reducerea de 33% daca activez pe forum? (sorin9998)
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: cine sunteti
SF: Sunt SF din Bacau. Am comandat ceaiul de la dumneavoastra in septembrie dar am inceput sa-l folosesc luna trecuta deoarece in acest timp am renuntat treptat la unguente cu corticosteroizi.
giurgiu gheorghe: conditiile pentru a beneficia de reducere sunt trecute pe forum
giurgiu gheorghe: trebuie sa veniti sa va inscrieti in baza de date personal la bucuresti
SF: La birou la dumneavoastra nu prea am cum sa ajung din cauza serviciului (lucrez in ….) si as dori sa-mi spune-ti daca pot primi ceiul daca trimit banii Of.p PIPERA , Cp 1, Oras VOLUNTARI Jud ILFOV. Va multumesc
giurgiu gheorghe: Da, adresa de corespondenta este acesta cu precizarea ca la destinatar trebuie sa treceti numele meu GIURGIU GHEORGHE si codul oficiului 077191
SF: este valabila si reducerea de 33% daca am activat pe forum ? ( http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/viewtopic.php?p=3448#3448 ) cu userul sorin9998 Multumesc.
giurgiu gheorghe: NU- am precizat care sunt conditiile
SF: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic