sâmbătă, 15 decembrie 2007

din chicago

Bunaziua Domnule Giurgiu,
Am intrat putin pe site-ul dv. si l-am gasit interesant, mai ales prin
rezultatele obtinute.
Ma intreb daca a-ti incercat sa aflati care ar fi substanta
activa....eventual pentru inceput un spectru infrarosu (FTIR)....
Nu sunt pe domeniu, dar introducerea lui pe piatza americana de ex. ar
cere
aprobarea de la FDA (food and drug administration).
Multi au incercat sa introduca gerovitalul pe piata americana dar neavind
experienta sa lucreze cu FDA au dat-o in bara rau de tot.
Eu lucrez pe un domeniu diferit, produse dentare si am vreo douazeci si
ceva
de aprobari ptr formulele mele, dar acum cel putin un an sunt extrem de
ocupat pe acest domeniu si citeodata ma destind intrind pe forum.
Va felicit si va urez succes in continuare,

george
GNChicago


Buna ziua Domnule George Nicolae,

Am primit mesajul dumneavoastra si va multumesc pentru amabilitate.

Deniplant nu este si nu va fi niciodata (atata timp cat este al meu) un
medicament.
El ramane un ceai de plante medicinale-supliment nutritiv.
Pentru a intra pe piata amaricana nu este nevoie de FDA.
Daca cineva va dori sa scoata un medicament din el, nu am nimic impotriva.
Licenta brevetului cat si marca sunt de vanzare.
Va dati seama ca daca eu am introdus fiecare planta in ceai, stiu ce
substante active contine fiecare.Dar cand va deveni un medicament prin
sinteza vor aparea si efecte secundare si reactii adverse.

Ori vedeti, trendul este catre medicamente naturiste.

Si eu va doresc numai sanatate, succes in activitate si sa ne auzim cu bine.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic