miercuri, 26 decembrie 2007

Mesaje despre DENIPLANT, postate pe Forumul SOCIETATII ROMANE DE DERMATOLOGIE

Cateva mesaje despre DENIPLANT, postate pe Forumul SOCIETATII ROMANE DE DERMATOLOGIE


http://www.srd.ro/?pid=317&tid=44

cry
Incercati sa folositi samponul KERTYOL-S de la Ducray, de 2-3 ori pe saptamana, timp de 6 saptamani. La mine a dat rezultate, si de cateva saptamani bune, nu se mai vede nimic. Am auzit si de un anumit ceai de plante DENIPLANT, care dupa o cura de cateva luni, poate ani, duce la vindecare. Nu stiu cat de adevarat este, dar eu o sa incerc...si va informez. Bafta!!! adaugat pe data de 24-11-2006 (00:26)

andreeabuna seara
Eu am dermatita seboreica de 7 ani de zile, pe piele capului ,am fost la o mutime de doctori dar tratamentele date nu au avut decat un efect temporar.De o saptamana am inceput untratament cu ceaiul DENIPLANT si vreau sa zic ca pielea capului se vindeca pe zi ce trece,cojile din cap sunt din ce in ce mai mici,au ajuns la stadiul de matreata simpla.Inca nu mi vine sa cred ca un simplu ceai ma poate vindeca .Cine e interesat de ceaiul acesta pe care eu il numesc ceai magic poate sa intre pe urmatorul site:www.deniplant.ro.Credeti ma ca nu aveti nimc de pierdut ,ci dimpotriva aveti de casigat .MULTA SANATATE email: andienescu@yahoo.comadaugat pe data de 24-11-2006 (20:40)

cryandreea....si eu am auzit de acest ceai, si chiar sunt hotarata sa-l incerc. ar trebui sa incepem sa avem incredere si in produsele naturiste. as vrea daca se poate , sa ne spui cum evolutia si peste cateva saptamani. multa bafta!

andreeaEu am ajuns sa incerc acest ceai tocmai pentru ca m am saturat de unguente si medicamente alopate care nu m au ajutat ,ci dimpotriva nu au facut decat sa extinda boala.CEEA ce m a facut sa incerc acest ceai e faptul ca el vindeca cauzele interne ale bolii,de la nivelul celulelor pielii nu doar cele externe (care nu pot fi vindecate decat temporar).FIECARE E LIBER SA FACA CE VREA DAR DUPA PAREREA MEA MERITA INCERCAT. email: andienescu@yahoo.comadaugat pe data de 25-11-2006 (01:58)

didimultumesc pt raspuns, V. ceaiul DENIPLANT se gaseste in farmacii? adaugat pe data de 28-11-2006 (20:05) crynu se gaseste in farmacii. intra pe www.deniplant.ro si gasesti acolo toate datele adaugat pe data de 28-11-2006 (23:16)

badea ioneladoresc sa aflu si eu cum pot ajunge la cabinet unde este ceaiul deniplant deoarece am auzit ca prima luna este gratuita dc merg la cabinet va rog sa imi raspundeti pentru ca am psoriazis vulgar si nu am posibilitate sa ma tratez adaugat pe data de 19-12-2006 (15:57)

andreeapentru ceaiul DENIPLANT accceseaza siteul WWW.DENIPLANT.RO si afli acolo toate detaliile inclusiv adresa si numarul de telefon email: andienescu@yahoo.comadaugat pe data de 20-12-2006 (19:08)




pierre
Este cineva care a folosit Deniplant pe o perioada de timp mai lunga si a avut rezultate durabile?
Am vazut pe site ca practica o politica piramidala (aduci 10 clienti primesti gratis). Sunt interesat de un rapuns onest. Suntem toti in aceeasi barca - cautam un leac durabil. email: petru_serban2001@yahoo.com

FeliciaAs vrea sa aflu mai multe despre ceaiul DENIPLANT de la cei care l-au folosit o perioada mai indelungata. Am folosit si eu samponul Sel-gel care atat timp cat l-am utilizat mi-a facut bine, dar de vreo luna folosesc un sampon obisnuit si au revenit problemele la pielea capului. Tare as vrea sa aflu de un leac de durata pentru cojitele de pe pielea capului si de pe fata, mai ales ca sunt si inestetice si produc o mancarime enervanta. email: felicia_zielinschi@yahoo.comadaugat pe data de 09-01-2007 (15:35)

andreeaptr DOMNUL PIERRE,
N am prea inteles treaba cu politica piramidala...eu am aflat de ceaiul deniplant intamplator ,cautand pe internet un remediu impotriva dermatitei seboreice.DOMNUL GIURGIU NU PRACTICA O ASTFEL DE POLITICA ...SINGURA OFERTA PREZENTATA DE DANSUL E CA DACA TE PREZINTI LA BIROUL DANSULUI CU UN TALON DE CUMPARARE COMPLETAT ,PRIMESTI IN 1 A LUNA DE TRATAMENT 2 CEAIURI LA PRETUL UNUIA SI IN NICI UN CAZ NU CONDITIONEAZA CUMPARAREA CEAIULUI DE ADUCEREA UNOR ALTI CUMPARATORI.EU FOLOSESC ACEST CEAI DE 2 LUNI JUMATE SI INTR ADEVAR DA REZULTATE ,IN SENSUL CA PIELEA CAPULUI ARATA F BINE.NU MAI AM COJILE MARI SI PETELE ROSII PE CAR E LE AVEAM INAINTE...IAR MANCARIMEA S A DIMINUAT CONSIDERABIL.SI NU AS MINTI IN LEGATURA CU ACEST LUCRU.ASA CUM AM MAI SPUS FIECARE E LIBER SA CREADA SI SA FACA CE VREA adaugat pe data de 18-01-2007 (20:08)

bibibuna am si eu aceasta problema de la varsta de 13 ani ,acuma avand 19 ,am incercat numai nizoral si diprosalic deoarece acestea miau fost prescrise de medic si intro anumita masura au avut efect.Nu am tinut regim dar nici nu am avut o forma urata pana acum disparandumi acele coji chear si 5-6 luni.Am observat k imi apar mai mult pe timp�l iernii.Dar am citit pe net despre un ceai numit DEMILANT si as vrea sa stiu daca unii dinte voi au folosit si ce rezultate au avut deoareece as vrea sa il incerc si eu si prietenul meu care sufera de psoriazis intro forma usoara,am auzit k acest ceai vindeca boala............eee si inca ceva eu ma vopsesc cam de la varsta de 16 ani si nu stiu dc acest lucru afecteaza boala?????????astept pareri si rasp�nsuri.ceau email: bianca_st_loveyahoo.comadaugat pe data de 03-10-2007 (16:27)



http://www.srd.ro/?pid=317&tid=96


andreeapentru doamna DINA,
EU am fost diagnosicata cu dermatita seboreica de la varsta de 16 ani,am urmat o serie de tratamente:unguente,medicamente.solutii etc.Toate au avut insa un efect temporar iar boala mea s a extins din ce in ce mai mult pe pielea capului.Si mie un doctor mi a spus ca ar fi psoriazis insa nu cred acest lucru deoarece de atat timp boala nu a aparut si in alte zone ale corpului.CE VREAU SA VA SPUN INSA CA DUPA ATATA TIMP IN CARE AM SUFERIT DE ACEASTA BOALA{ACUM AM 24 DE ANI}AM GASIT UN CEAI CARE IMI VINDECA PIELEA IN MOD MIRACULOS.cojile pe care le aveam in cap s au subtiat {in anumite zone au disparut complet},iar petele rosii s au micsorat si au prins o nuanta maron galbuie.Eu folosesc acest ceai de o luna si jumatate si o sa continui pana o sa ma vindec.CEAIU DE CARE VA SPUN SE NUMESTE DENIPLANT si e indicat atat pentru psoriazis cat si pentru dermatite.Daca sunteti interesata puteti afla mai multe detalii aceesand site ul www.deniplant.ro.Credeti ma ca nu aveti nimic de pierdut.MULTA SANATATE email: andienescu@yahoo.comadaugat pe data de 29-12-2006 (02:36)


iuliaA folosit careva ceaiul Deniplant al d-lui Giurgiu ? V-a folosit ? email: iulia2525@yahoo.comadaugat pe data de 24-01-2007 (12:43
anaeu am psoriazis palmo-plantar de 2 ani,am incercat toate cremele posibile insa fara nici un rezultat ,acum aproape o luna am incaput un nou tratament cu ceaiul DENIPLANT si pot sa va spun ca sint f multumita mainile mele incep sa se curete incet,incet . sanatate multa. email: ana_vacean@iahoo.comadaugat pe data de 27-02-2007 (14:56

tavi74a incercat cineva ceaiul Deniplant al lui Giurgiu Gheorghe?
email: octavianluca27@yahoo.comadaugat pe data de 03-03-2007 (17:4



NexiMie mi-a aparut in urma cu un an de zile in urma unei perioade mai grele din viata mea. Prima data mi-a aparut pe palme si pe talpi. De un an de zile ma lupt cu boala. Am inceput si un tratament cu Neotigason si se pare ca da rezultate. Tratamentul trebuie urmat vreo 4 luni. Am citit despre Deniplant si am vazut mesaje pozitive de la multa lume. Ma gindesc sa incerc si eu, in definitv fiind un ceai natural nu are ce rau sa-mi faca. Daca exista cineva ce, in afara celor prezentati pe site-ul Deniplant ce au avut rezultate pozitive ii rog sa confirme acest lucru. Multumesc. adaugat pe data de 16-04-2007 (18:08)

micurutza2005de unde mai scoateti si tratamentul asta cu raptiva ce o mai fi si asta ca nu am auzit de asa ceva si an ce consta .da cu ceaiul DENIPLANT a facut cineva tratament cum e sa-mi ziceti si mie ca as vrea sa-l iau si sa nu dau banii degeaba as vrea sa stiu daca l-a luat cineva si are efect sau nu va rog sa-mi spuneti si mie cat mai repede email: micurutza2005@yahoo.comadaugat pe data de 25-08-2007 (23:

bibibuna si eu am aceasta problema de 4 ani si am psoriazis pe cap.As vrea sa stiu daca a incercat cineva ceaiul DEMIPLANT deoarece am citit k te poti vindeca cu acest ceai.astept rasp�ns!!!!!!!!!!!!!! adaugat pe data de 04-10-2007 (12:34


MICURUTZA2005PT BIBI ceaiul se numeste DENIPLANT eu al folosesc de o luna si cateva zile e scump si eu anca nu vad nimic am zis ca fac2luni sa vad poate reactionez mai greu sant mai multe toxine da eliminat sau imunitatea prea scazuta nu stiu dar anca nu am rezultate sau din cauza stresului nu-si face efectul iau si pt asta tratament de ceva zile si astept o schimbare sa vad cum a fi dar exista pacienti care l-au folosit si au fost foarte multumiti sau rezolvat dar mi s-a spus ca exista riscul sa nu raspund nici la acest ceai depinde de organismul fiecaruia cum al primeste eu mai sper.si ce zici tu ca ai pe cap e tot aia daca nu e psoriazis se va transforma an asta pe viitor dar ceaiul deniplant e bun la toate problemele de piele oriunde leai avea stiu eu ce sa zic ancearca-l si tu poate tie o sa-ti fie bun daca mai vrei ceva sa stii intreaba-ma .succes! email: MICURUTZA2005@YAHOO.COMadaugat pe data de 04-10-2007 (17:00

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic