miercuri, 5 decembrie 2007

PSORIAZIS PE CAP

PSORIAZIS PE CAP
Buna ziua Domnule Giurgiu,

In primul rand as vrea sa ma prezint.Ma numesc M.E. am 27 de ani si sufar de psoriazis de la varsta de 14 ani.Am incercat foarte multe tratamente de la cele medicamentoase pana la cele naturiste.Tratamentele clasice prescrise de dermatologi nu au dat nici un rezultat, iar cele naturiste au dat rezultate destul de vizibile, dar ele nefacand ca aceste leziuni sa dipara definitiv.La ora actuala mai am leziuni doar la nivelu scalpului si 2-3 pe restul corpului( putin vizibile)Am citit pe internet de produsul dvs si de rezultatele obtinute.As dori sa incerc acest tratamnet, dar as vrea aflu mai multe detalii si anume:cat dureaza tratamentul, daca are efecte secundare, cum pot intra in posesia lui(am citi pe site, dar as vrea sa am informatii clare).Astept un raspun din partea Dvs.
Mult succes in continuare.

Va multumesc anticipat.

Buna seara

Tratamentul poate dura de la 6 luni pana la doi ani si chiar peste
Depinde de fiecare organism in parte
Nu are sau nu s-au semnalat efecte secundare sau reactii adverse

Exista posibilitatea ca la intreruperea unguentelor folosite pana acum sa apara puncte mai multe pe corp. Acest lucru nu are legatura cu ceaiul
Se poate intampla si daca nu beti ceaiul si intrerupeti unguentele si daca beti ceaiul . Cam 20 % au avut aceasta reactie numita REBAUND in termeni medicali, la intreruperea dermovate
Pentru a intra in posesia lui intrati pe http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm si acolo gasiti toate lamuririle
Daca mai doriti alte informatii le tel0744827881
sau 021.2338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic